ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ “СОНЕЧКО”

06. 05 2022р.
Дистанційне навчання.
Ознайомлення з природним довкіллям ,,Весняні квіти”
Шановні батьки пропонуємо добірку завдань до цієї теми.
1.Загадування загадки

https://studio.youtube.com/video/7qzJctBJwCY/edit

2. Перегляньте з дітками відео про перші весняні квіти.

Які квіти розквітають найпершими? Якого кольору квіточки у підсніжники? У якої рослини квіточки синього кольору? Якого кольору квіточки у кульбаби? На що вони схожі? А у тюльпана якого кольору квіточки! Чи подобаються вам ці квіти?
3. Запропонуйте діткам музично – рухливу гру ,,Веселі бджілки”

4. Гра ,,Знайди весняну квітку”
Розглянути зображення квітів та пригадати назву перших весняних квітів.

Вихователі: Верезуб В.А.  Кириленко Т.В.

 

05.05.2022р. Дистанційне навчання.

Шановні батьки! Пропонуємо добірку ігрових вправ на тему «На галявині»

1.Д/г «Різнокольорова галявина» . Дітям пропонується розглянути зображення, та знайти тінь кожної квіточки.

2.Д/г «Посади метелика на пелюсточку»

-Скільки на квітці пелюсток?

-Якого вони кольору?

-Скільки метеликів?

-А якого вони кольору?

-Посадіть кожного метелика на пелюсточку такого ж кольору.

3.Пропонуємо пограти з дітками в гру «Жук»

Вихователі: Верезуб В.А.  Кириленко Т.В.

 

04.05.2022р
Дистанційне навчання.
Шановні батьки!

1.Пропонуємо вам переглянути відеоролик із зображенням кульбабок на галявині та послухати віршик

2. Запропонуйте діткам побути маленькими художниками та намалювати сонячних кульбаб. А малювати сьогодні будемо не звичайним способом, а за допомогою виделки . Перед початком роботи ознайомте дітей з правилами поведінки з фарбою та матеріалом.

3. Перегляньте з дітками казочку про кульбабу ,, Маленьке сонечко”

Вихователі: Верезуб В.А.  Кириленко Т.В.

 

03.05.2022 Реалізуємо освітні завдання за темою «Зацвіли кульбабки»

Шановні батьки, давайте познайомим дітей із сонечком, як об’єктом неживої природи. Знайдіть предмети які вас оточують схожі на сонечко.

  1. Запропонувати діткам пограти в гру. Вчити порівнювати сонце з предметами та об’єктами, які нас оточують.

2. https://youtube.com/shorts/mBP9C3S2aKw

 

3. Д/г “Кому потрібне сонце?”.  Закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді  люди, птахи і рослини.

4. Запропонувати дітям послухати веселу пісеньку про кульбабку.

Вихователі: Верезуб В.А.  Кириленко Т.В.

02.05.2022 Реалізуємо освітні завдання за темою «Зацвіли кульбабки»

Весна – це пора року коли все оживає, все про кидається від сну і радіє теплому сонечку.

 

2.Розгляд сонечка. Викладання довгих та коротких промінців.

-Що це? Якої форми сонечко?

-Що є у сонечка? Які промінці у сонечка?

Запропонувати діям викласти довгі та короткі промінці сонечку.

3.Гра з  прищіпками. Дитині необхідно вибрати прищіпки жовтого кольору, та прикріпити їх на жовтий круг, зробивши промінчики до сонця.

29.04.2022

Шановні батьки пропонуємо добірку цікавих завдань для малюків!

 1.Загадати дітям загадку: Він раніше всіх встає,

-Ку-ка-рі-ку! – видає. (Півник)

-Хто зображений на картині?

-В якій казці зустрічається «Курочка Ряба»?

2.Дидактична гра «Знайди тінь»

– Подивіться на цю картинку.

– Всі герої казки кудись пішли, залишилися тільки їхні тіні. Давайте повернемо всіх на місце: ось вам кольорові картинки діда, баби, яйця, курочки і мишки — розкладіть їх на відповідні за формою тіні.

3.Пальчикове малювання «Яйце просте, яйце золоте»

– На картинці намальовано яйце — біле. Візьміть жовту фарбу і зафарбуйте його, щоб воно стало золоте.

4.Перегляд мультика «Курочка Ряба»

 

Вихователі: Верезуб В.А.  Кириленко Т.В.

 

 

28.04.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “У бабусі на подвір’ї”

Шановні батьки, запропонуйте дитині виконати завдання за темою «У бабусі на подвір’ї»

1.Дітям пропонується ситуація:

– Дитинчата домашніх тварин розбіглися і граються на галявині. Давайте допоможемо мамам знайти своїх діток.

2.Гра «Латки» з пластиліном, для розвитку дрібної моторики рук.

3.Запропонувати дітям зробити фізкультхвилинку.

Вихователі: Верезуб В.А.  Кириленко Т.В.

 

 

27 квітня 2022р.

Дистанційне навчання

ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ “Сонечко”

Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т. В.

Комунікативний розвиток особистості “На пташиному дворі”

Мета: продовжувати вчити повторювати закінчення вірша за дорослим; розвивати слухову увагу, зв’язне мовлення, зорову пам’ять, спостережливість; вдосконалювати координацію рухів.

Обладнання: кульки жовтого і синього кольорів, два кошики, тарілочка, кукурудза, іграшкові птахи.

Хід заняття

Вступна частина

Сюрпризний момент – показати діткам маленьке курчатко і півника.

Звідки прийшли до нас курчатко з татом?

Основна частина

Настільний театр «На пташиному подвір’ї”. Дорослий читає віршик та виконує дії з іграшками пташками.

Від зорі і до зорі

На пташиному дворі

Півень крила піднімає

По боках себе вдаряє

Раз, два, три, ану повтори!

Качка йде, хитається,

До води схиляється

Раз, два, три, ану повтори!

А гусак як наш уміє:

Хилить – витягає шию,

Раз, два, три, ану повтори!

Хто гуляє на подвір’ї? Що піднімає півник? Де гуляє качечка?

Д/гра «Яєчко для дідуся та бабусі”. Повідомити, що дідусь і бабуся розсипали всі яєчка, які знесла їм Курочка Ряба, і тепер не знають як їх зібрати. Запропонуйте покласти прості і золоті яєчка у різні кошики.

Заключна частина.

Вправа «Нагодуй курчатко”. Показати діткам кукурудзу та попросити їх погодувати курчатко.

 

 

26.04.2022 р. Дистанційне навчання ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ «Сонечко»

Вихователі: Верезуб В.А.  Кириленко Т.В.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Качка іде, каченят веде»

Мета: вчити дітей групувати предмети за кольором та називати кольори; закріпити знання назв основних кольорів; забезпечувати розуміння понять «мало, багато»; розвивати мислення, мовлення, пам’ять, уяву; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: папір зеленого та синього кольорів; один білий овал, одне біле коло, три жовтих овала, три жовтих кола,

Хід заняття

Вступна частина

Сюрпризний момент. Читання вірша про каченят

Качка іде, каченят веде,

На попасочку, на порясочку,

На холодну водицю, на зелену травицю.

Основна частина

Запропонувати викласти з білого овала та білого круга качечку, і пояснити, що це мама качечка. Якого вона кольору? Як кряче качечка?

Давайте допоможемо качечці знайти своїх каченят.

На столі положити зелений папір – це зелений луг, посередині положити овал синього кольору – це синє озеро. Діти з кругів та овалів складають каченят, розміщують їх на воді та траві.

 

Фізкультхвилинка

Повідомити, що каченята поплавали у воді і вирішили погрітися, давайте допоможемо каченятам пошикуватися. Діти викладають каченят в один рядочок. Якого кольору каченята? Якого кольору мама-качка? Скільки каченят?

Запропонувати погодувати жовтеньких каченят, і насипати їм зерняток. Діти стукають пальчиками по столу, наче насипають їм зерно.

Заключна частина

Чи сподобалося вам грати з каченятами?

  • Давайте відпустимо їх на лужок, нехай вони там граються!

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *