Група ранього віку

П’ятниця, 29.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю, Кручініна Т.С.
1.Образотворча діяльність
Тема: «Весела гусениця»

Четвер, 28.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю, Кручініна Т.С.
1.Розвиток мовлення
Тема: «Комахи»

Середа, 27.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю., Кручініна Т.С.
1.Ознайомлення із природнім довкіллям
Тема: «Мудрі казки. Гусениця і метелик»

Вівторок, 26.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю., Кручініна Т.С.
1.Сенсорний розвиток
Д/гра «Знайди тінь»

2.Аплікація «Бджілка»

Понеділок, 25.05
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.
1.Розвиток мовлення
Тема: «Комахи навесні»

П’ятниця, 22.05
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.
1.Образотворча діяльність
Тема: «Телевізор»
Мета: збагачувати досвід дітей знаннями про призначення предметів побуту та користування ними; вчити дітей малювати малюнок за власним забумом, на основі минулих вражень; зацікавлювати дітей матеріалами, що використовуються під час малювання, вправляти у правильному користуванні ними; розвивати увагу, мислення, фантазію, творчу уяву; виховувати самостійність, ініціативність.

 

  1. Дітки, подивіться, хто це до нас завітав у гості?

    – Для чого потрібен нам телевізор?Так, щоб дивіться улюблені мультфільми, передачі.

    – Дітки, давайте пригадаємо, як потрібно поводитись із телевізором
    1)Телевізор вмикати та вимикати тільки з дорослим;
    2) Не лізти до розетки;
    3) Телевізор не можна дивитися довго, це дуже шкідливо для наших очей;
    4) Не можна сидіти близько до телевізора.
  2. Гра «Телевізійна передача»
    – Подивіться на малюнки, впізнайте та назвіть улюблені мультфільми.

    – Ви впізнали своїх улюбленців?
    3. Дітки, телевізор пропонує намалювати свою улюблену передачу, або його героїв. Телевізору дуже цікаво, що люблять дивитися його маленькі телеглядачі.
    4.Пальчикова гімнастика

    5.Самостійна робота дітей

    6.Які гарні малюнки у вас вийшли! Розкажіть будь-ласка, кого та що ви намалювали.

 

Четвер, 21.05

Група раннього віку життя Кручініна Т.С.

1.Розвиток мовлення Тема: «Подорож автобусом»

Мета: дати уявлення дітям про проїздну частину дороги та тротуар; вчити правильно називати транспортні засоби, чітко вимовляти слова; відповідати на запитання вихователя; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, увагу; виховувати культуру поведінки, повагу до оточуючих; збагачувати словниковий запас дітей

1. Діти, сьогодні я вам пропоную вирушити у подорож.На чому можна подорожувати?

Я вас запрошую у цікаву подорож автобусом. Але спочатку потрібно згадати, як потрібно поводитись в автобусі. – Не можна кричати,бігати. Сидіти потрібно на руках у дорослого. Не заважати водію та іншим пасажирам. Заздалегіть попереджати про зупинку та підходити до виходу.

2. Гра «Знайди автобус» – А де наш автобус? Сідаємо в автобус, Рушаємо за мить! Як хочешь з нами іхати, То треба заплатить. – Що треба придбати в автобусі? Потрібно придбати квиток.

3. Зустріч з світлофором – Хто це нас зустрічає? Знак червоний – Треба стати І хвилинку зачекати! Жовтий мовить – Будь готовий, А зелений – Йди здоровий.

4.Бесіда- розповідь «За вікном автобуса»

– Що ми бачимо за вікном автобуса? – Що їздить по дорозі?

– Які машини ви помітили? – Якого вони кольору? – Що везуть машини? – А кого везуть легкові машини? – Як сигналить машина? – Чи ходять по дорозі люди?Чому? – Де слід ходити людям? – Де граються діти?

5.Фізкультхвилинка

6. Д/гра «Хто на чому їде»

7.Підсумок – Вам сопдобалась подорож? Що сподобалось найбільше? На чому ми їхали? Що бачили?

Середа, 20.05
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.
1.Ознайомлення із соціумом
Тема: «Екскурсія огляд умивальної кімнати»
Мета:поглибити уявлення про умивальну кімнату: в умивальній кімнаті діти умиваються, миють руки; звернути увагу на обладнення та зовнішній вигляд умвальної кімнати: в ній є умивальники( раковина, кран), душ, гаряча та холодна вода; показати та поясними, як слід умиватись і мити руки з милом, витирати обличчя й руки рушником; розвивати мислення, уважність, мовлення; виховувати охайність.

 

1. Дітки, до нас в гості завітала лялька Катруся. Ой, які в Катрусі брудні руки.

Що необхідно зробити? Тож запросимо її до умивальної кімнати

2.Огляд умивальної кімнати.

– Куди ми з вами прийшли?
– Як називається ця кімната?
– Що ви бачите в умивальній кімнаті?
3.Розгляд умивальника.


– В умивальника є кран і раковина.
– Якого кольору раковина?
– З крана тече вода. Кран потрібно відкривати обебережно, щоб вода не розбризкувалась
4.Вправа «Миємо чисто руки»

-Що тече із крана?
– Що робить вода?
– Вода яка?
– Куди тече вода?
– А чим ще ми миємо руки?
– « Рожеве, запашне, милке» Що це?Так, це мило.
Руки потрібно мити з милом.Що треба зробити, щоб помити руки?

5.Вправа «Витириєм рученята»

– Що треба зробити після того, як помили руки? Так, рученята потрібно витерти. Чим витирають руки? Де зберігаються рушники? Як нам дізнатися, чий це рушник?
6.Гра «Навчимо Катрусю вмиватися»
– Лялька Катруся теж хоче помити руки й вмитися, але не знає, як це зробити.Дітки, як ви вмиваєтесь?Як потрібно вмиватись?
7.Катруся вам дуже вдячка й пропонує подивитися мультфільм про те як потрібно слідкувати за гігієною

 

Вівторок, 19.05
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.

1.Сенсорний розвиток
Тема: «Гірка зі спуском»
Мета: вчити дітей споруджувати будівлю з шести кубиків, приставляючи до високої сторони призму, працювати за зразком; розвивати ококмір, зорову пам’ять, дрібну моторику пальців рук, вміння орієнтуватись у просторі; виховувати інтерес до конструювання,бажання доводити розпочату справу до кінця.

 

1. До ляльок в гості прийшли ляльки.
– Чуєте, хтось до нас іде?Хто це може бути?

Ляльки хотіли погуляти на ігровому майданчику і покататися на гірці, але її на майданчику немає. Дітки, збудуємо нашим лялькам гурку зі спуском?
2.- Беремо кубки( всього 6 штук), щільно ставимо кубик на кубик (башточка з трьох кубиків)

– Приставляємо щільно до отриманої башточки кубик, ставим на наього ще один( башточка з двох кубиків);

– Щільно приставляємо до башточки з двох кубиків останній кубик.

Потім приставляємо до високої сторони драбини призму.

  1. – Що ми збудували?
    – З чого ми будували гірку?
    – Дітки, ляльок багато, а гірка одна, необхідно побудувати ще багато гірок.

4.Самостійна робота дітей.
5.Фізкультхвилинка

6.Гра «Катання ляльок на гірках»
– Дітки, допоможемо лялькам спуститись із гірки?
– Як потрібно поводити себе на гірці?
– Спускатись потрібно обережно, по черзі, не стовхуючи один одного.

7.Підсумок
– Що ми сьогодні будували?
– З чого будували гірку?

 

2.Аплікація
Тема: «Телефон»
Мета: розвивати у дітей здатність до втілення сюжетно – ігрового задуму шляхом використання побутових предметів; сприяти закріпленню їх назв, уявлень про призначення та правила користування ними; вчити дітей самостійно намазувати клей на папір, приклеювати; закріпити уявлення дітей про кольори, вміння добирати колір слухавок до кольору телефону; розвивати окомір, дрібну моторику пальців рук; виховувати спостережеливість, бажання працювати самостійно, охайність.

 

1.Розглядання телефону
– Дітки, подивіться, що це за предмет у нас стоїть?
– Як він називається?
– Для чого потрібен телефон?
– Як ним користуватися?
2. Перегляд мультфільму К.Чуйковського «Телефон»

3.Зробимо телефони для звірят, адже не всі їх мають?
4.Подивіться, в нас є бегато різнокольорових телефонів.

– Якого кольору телефони вибечите?
– Чого не вистачає в ціх телефонах?
– Потрібно о кожного телефона підібрати його слухавку та приклеїти

5.Пальчикова гімнастика

6.Робота дітей
7.Підсумок
– Які гарні телефони у вас війшли! Звірята вам дуже дякують!

 

Понеділок, 18.05
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.
1.Розвиток мовлення
Тема: «Розмова по телефону»
Мета: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання; розвивати діалогічне мислення, слухове сприйняття, мовлення; виховувати зацікавленість, зосередженність; збагачувати словниковий запас дітей.

 

1.В гості до дітей завітала мотрійка й пропонує трішки із нею погратись.

Для мотрійкі Лялі
Дім ми будували:
Ось такий високий,
Ось такий широкий.
В дім мотрієчка зайшла
І гармошку узяла
У танку кружляє,
Діток всіх вітає.

– Ой, дітки, що це за звук? Що це? Це, мабудь, хтось телефонує мотрійці Лялі
2. Гра – діалог «Розмова з другом по телефону»
(дати дитині іграшковий телефон, та спробувати скласти діалог)

– Добрий день!
– Як твої справи?
– Чи ходив ти сьогодні гуляти?
– Якими іграшками ти грався?
– Яка твоя улюбленна?
– Допобачення!
3.Фізкультхвилинка

5.Нашій мотрійці вже час вирушати додому. А на згадку про сьогоднішню зустріч, Ляля пропонує вам переглянути мульфільм про Телефон
6.Перегляд мультфільму К.Чуйковського «Телефон»

 

 

 

П’ятниця, 15.05
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.

1.Образотворча діяльність
Тема: «Квітуче деревце»
Мета:учити дітей помічати прекрасне навкруги, малювати квіти на дереві пальчиком, легко торкатись до паперу; розвивати естетичне сприйнянття, дрібну моторику пальців рук; виховувати акуратність у роботі з фарбою; бережливе ставлення до природи

 

  1. Читання вірша
    Все навкруги оживає
    Це ми весноньку стрічаєм!
    Довго дуже вона спала
    І вбрання своє зім’яла
    2.Розглядання квітучого дерева.

    – Що ми бачимо?
    – Яке дерево?
    – Скільки квітів на дереві?

– Якого вони кольору?
– З цих красивих квітів виростуть смачні яблука
3.Пальчикова гімнастика

4.Мотивація
Намалюємо такі гарні весняні квіти ось на цих гілочках
5.Процес малювання

6.Підсумок
Діти милуються красою квітучих дерев.
– Якою фарбою ми малювали?
– Що виросте з цих квітів?
– Чи можна ламати гілочки?

Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.
1.Розвиток мовлення
Тема: «Дерева навесні»
Мета: вправляти дітей в уміння складати невеликі описові розповіді; активізувати вживання в мовленні різних частин мови: іменників, прикметників, дієслів; сприяти розвитку психічних процесів і позетичних емоцій; виховувати інтерес до природи та ережливе ставлення до неї;

 

  1. Читання вірша
    Все навкруги оживає
    Це ми весноньку стрічаєм!
    Довго дуже вона спала
    І вбрання своє зім’яла
    – Яка пора року описується у вірші?
    2.Розгляд картини «Квітучі дерева»

    – Яка пора року зображена на ілюстрації?
    – Які зміни приносить нам весня?
    – Коли починає перша зелена травичка?
    – Які дерева?
    – Чи багато квітів на деревах?
    3.Пальчикова гра “Квітка”

    4. Перегляд відео  «Пора року Весна»

    5.Читання вірша П.Король «Навесні»
    Навесні в гайок піду
    Першу квітку знайду.
    Біля квіточки помрію,
    Разом з нею порадію
    І вона всміхнеться
    До мого серця.

Середа, 13.05
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С.
1.Ознайомлення із соціумом
Тема: «Подорож до весняного лісу»
Мета: формувати пізнавальний інтерес до рослинного світу; розвивати уважніть, спострежливість, мислення, мовленя; вчити розрізняти та називати дерева, кущі, квіти; виховувати дбайливе ставлення до природи

 

1.Дітки, до нас завітала ворона.Вона прилетіла із запрошенням до весняного лісу.


2.Розгляд картини «Весняний ліс»

– Як змінився ліс з приходом весни?
– Що з’явилося на деревах?
– Як змінилися кущі?
– Хто живе у лісі?
3.Д/гра  “Назви дерево”

4.Д/гра “Знайди тінь лісових тваринок”

5. Перегляд мультфільму “Давай будемо природу берегти”

6.Підсумок
Бесіда про подорож
– Чи сподомались вам подорож?
– Яке дерево сподобалось найбільше?
– Які тваринки живуть в лісі?
– Чи потрібно берегти природу?

Вівторок, 12.05.
Група раннього віку життя
Кручініна Т.С,
1.Сенсорний розвиток
Тема: «Чарівні дерева»
Мета:розвивати і дітей спостережливість та увагу; продовжувати вчити розрізняти та називати геометричні фігури; виховувати бдайливе ставлення до рослин;

 

1.– Дітки, пригадайте, що ви бачили гуляючи в парку? (Дерева)
– Що на них росло? (Листочки)

– Запрошую до чарівного парку, там ростуть чарівні дерева.

2.Розгляд чарівних дерев

– Що росте на цих деревах? Які фігури ви бачте на деревах?
– Хтось позривав усі фігури та переплутав їх. Необхідно повернути їх на місця
3.Д/гра «Що де росте»
– Потрібно кожку фігурку посадити на її деревце.

4.Фізкультхвилинка

5.-Чи сподобався вам чаріний парк?
– Чим відрізняються дерева в цьому парку від звичайних?

2.Ліплення
Тема: «Листочки на деревах»
Мета: викликати у дітей інтерес до образу, який вони будуть відтворювати, шляхом активізації спогадів про будову дерева; продовжувати вчити дітей відщіплювати маленькі шматочки пластиліну – листочки, розплющувати їх двома пальцами і приліплювати на деревах; розвивати дрібну моторику пальців рук, пам’ять, позитивні емоції, прояви під час спіьної діяльності; виховувати дбайливе ставлення до природи, наполегливість.

1.Розгляд дерева.

Звернути увагу на те, що на справжніх деревах вже з’явилися листочки, а дерева, що в них на столах сумні, адже в них немає листочків.
2.Мотивація
Допомодемо деревам виліпити листочки, щоб іграшковий парк зазеленів и став весняний
3.Пальчикова гімнастика

4.Процес виготовлення дерев

5. Підсумок.
Заохочення дітей помилуватися своїми гарними всеняними деревами.

Пятниця, 08.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю., Кручініна Т.С,

1.Образотворча діяльність
Тема:»Білі кульбабки»
Мета: викликати у дітей інтерес до малювання; ознайомити із прийомами примочування фарбою декілька разів на одному місці з незначними змінами положення; озайовлювати дітей із новими техніками малювання( рулон картону, ватні палички); розвивати потребу правильно та охайно користуватись фарбою, потребу передавати свої вреження від побачиного, здастність відкривати для себе щось ове у знайомому ; виховувати охайність; спонукати до взаєморозуміння \

 

1.Читання вірша Н.Забіла «Кульбабка»
На леваду я пішла б,
Ціла купа там кульбаб:
Ніби сонечко малі,
Посідали на землі

– Дітки, пригадайте, як можна бавитись із білою кульбабкою?Що ви з ними робили?

2.Мотивація:
– Намалюємо на зеленій галявині білі кульбабки, щоб відобразити весняну красу.

3.Пальчикова гімнастика

4.Процес малювання

5. –Яка гарна галявина в нас вийшла. Ви молодці дітки

Четвер, 07.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю.,Кручініна Т.С
1.Розвиток мовлення
Тема: «Весняні кульбабки»
Мета:продовжити знайомити дітей з весняними первоцвітами – кульбабкою, вчити сприймати і розуміти змуст твору; закріпити вміння відповідати на запитання реченнями, спонукати до повторювання і запам’ятовування вірша; ввести до активного словника дітей назви первоцвітів( пролісок, кульбабка); виховувати у дітей інтерес до художнього слова, естетичні почуття до природи.

1.Відгадування загадки
Сонце луг поцілувало –
Все довкола жовтим стало.
Дуже сонечко пригріло –
Жовта фарма побіліла.
Літній вітерець повіяв –
Білик килимок розвіяв.
– Про кого йдеться в загадці?Так, вірно – це кульбабки,весняні квітки.

2.Розглядання ілюстрації «Кульбабка»
– Якого кольору кульбабка?
– Якої вони форми?
– Де вони ростуть?
– На що схожі кульбабки?

3. Читання вірша Н.Забіли «Кульбабка»
На леваду я пішла б,
Ціла купа там кульбаб:
Ніби сонечко малі,
Посідали на землі
4. Фізкультхвилинка

5.Перегляд мультфільму про кульбабки

Середа, 06.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю., Кручініна Т.С,

1.Ознайомлення з природнім довкіллям

Тема: «Весняні квіти»
Мета: продовжувати знайомити дітей із живою природою, уточнити та поглибити уявлення дітей про весняні квіті; закріпити знання про те, що квіти бувають садові і дикорослі; збагатити словниковий запас дітей; розвивати увагу, мислення; виховувати любов до природи

 

1.- Дітки, сьогодні ми з вами поговоримо про щос дуже гарне. А про що саме, ви дізнаєтесь коли відгадаєте загаку

Добре знають всі малята –
І хлоп’ята і дівчата,
Бо у нас розумні діти –
Це повсюду квітнуть…(квіти)
2. Розглядання ілюстрації «Весняні квіти»

– Які квіти розквітають навесні найпершими?
– Чи подобаються вам ці квіти?
– Що є в підсніжника та проліска?
– Якого кольору квіточки в підсніжника?
– У якої рослини квіточки синього кольору?

  1. Фізкультхвилинка

 

4.Читання вірша Л. Забашти «Мак»
Зацвітає мак,мак
Станьте, дітьки, так, так.
Маки, маки, маківоньки,
Червоногії голівоньки.
Визріває, мак, мак,
Станьте, дітки, так, так,
Маки, маки, маківоньки,
Золотії голівоньки.

– Про яку квітку розповідається?
– Якого кольору квітка?

5.Перегляд мульфільму «Весняні квіти»

Вівторок, 05.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю., Кручініна Т.С.
1.Сенсорний розвиток
Тема: «Сонечко та кульбабки»
Мета: вчити дітей позначати за допомогою кольору властивості предметів: кульбабки, сонечко, вічка кульбабок; звернути увагу дітей на те, що один і той самий колір може бути використаний для зображення різних предметів; закріпити знання назв кольорів:жовтий, зелений; розвивати наочно-образне мислення; виховувати бажання спілкуватися, допомагати один одному.

  1. Читання вірша
    На галявину піду
    Та кульбабки там знайду –
    Ніби сонечка малі
    Посідали на землі
  2. Гра з сонечком.

– Що це з’явилось в нашій кімнаті?(сонечко)
– Якого кольору сонечно?На що воно схоже?
-Схоже сонечко на кульбабку,
Жовте та кругленьке,
Посміхається ласкаво
Дітлахам маленьким

3.Гра «Кульбабка на лужку»
( Діти вибирають серед інших фігур жовті кола і викладають їх на своєму лужку)

4.Фізкультхвилинка

5.Гра «Сховай кульбабку»
(Діти накривають жовті кульбабки зеленими овалами)
-А чи помітні тепер наші кульбабки на зеленому лужку?
Сплячі зелені кульбабки майже непомітні на зеленому лугу.

 

 

2.Аплікація
Тема: «Кульбабки на галявині»
Мета: викликати в дітей бажання доповнювати свої роботи; вчити бачити форму квітки кульбабки, її колір, знаходити кульбабки, різні за розміром(велика – маленька); вправляти в умінні у розміщенні кругів – кульбабок на всьому аркуші паперу, називючи їх розмір; розвивати позитивні емоції дітей від сприйняття рослинного світу, збагачуючи їх емоційну сферу; виховувати ретельність, самостійність, спостережливість, гуманне ставлення до рослин

 

1.Читання вірша Н.Забіла «Кульбабки»
На леваду я пішла б,
Ціла купа там кульбаб:
Ніби сонечко малі,
Посідали на землі

.
2.Розглядання малюнка кульбаб.
– Якого кольору квітка? Якого кольру стебельце та листочки? Кульбабка пухкенька  та м’якенька
3. Мотивація: – Дітки, прикрасимо нашу зелену галявину жовтими кульбабками, щоб вона стала ще красивішою.
4.Пальчикова гімнастика


5.Процес виготовлення композиції

6. – Яка гарна в нас вийшла галявина! Давайте помилуємося нею.

Понеділок, 04.05
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю., Кручініна Т.С,
1.Розвиток мовлення
Тема: Спостереження за кульбабкою
Мета: збагатити й уточнити уявлення дітей про рослини своєї діялнки: траву, кульбабки; вчити впізнавати і називати їх, озрізняти за кольором(зелений, жовтий), за будовою( квітка, стебло); викликати радість від безпосереднього спілкування з природою; виховувати бережливе ставлення до рослин

 

1.Дітки, подивіться яка гарна травичка виросла на галявині! А що це за такі гарні квіточки на ній?

– Це – кульбабки, маленькі й гарненькі.
– Якого кольору травичка?
– А кульбабка якогокольору?

2.Розглядання будови кульбабки.
– Кульбабка росте на стебельці. Стебло тонке, гладеньке.
Яке стебло у кульбабки?
– У кульбабки довге гладеньке стебло і жовта пухнаста шапочка.
– Якого кольору квіточка у кульбабки?
– А якого кольору листочки у кульабки?

3.Читання вірша К.Сєрова про кульбабку
Зроста вздовж стежини
У жовтій кофтині
Підросте – всміхнеться,
Для вітріввбереться
У платтячко біленьке
Пишне та м’якеньке

4.Фізкультхвилинка

5. Розглядання кульбабок, які вже відцвіли.

Які в них пухнасті білі кульки, з них розлітаються пушинки! На пушинках – насіння кульбабки, з нього виростуть нові кульбабки.

Кульбабки які вже відцвіли, можна зривати і роздмухувати пушинки. Квіти, які цвітуть, рвати не слід. Вони прикрашають нашу галявину.
6. Ось такі гарні квіти кульбабки. Також із жовтих кульбаб можна дівчатам та мамам сплести віночки, а білі кульбабки роздмухувато. Тож давайте пограємо к білими кульбабками.

Четвер, 30.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.

1.Розвиток мовлення
Тема:»Скринька безпеки»
Мета: закріпити знання дітей про небезпечні предмети та способи поводження з ними; вчити змістовно відповідати на запитання, пояснювати свою думку; розвивати чітке мовлення, уважність, мислення; виховувати обережність, відповідальне ставлення до власного життя та житя оточуючих

 

  1. До нас прийшов чарівник із своєю скринькою, він так поспішав до нас в гості, що предмети в його скрині перемішалися. Там дуже багато безпечних для нас та небеспечних предметів. Чарівник просить вашої допомоги, адже не знає які предмети є безпечні,а які ні.
  2. Допоможемо чарівнику розкласти предмети на свої місця?

3.Розгляд предметів та обговорення їх
(діти називають предмет, та відповідають на запитання по ньому)
– чому ті вважаєш цю річ безпечною/ небезпечною?

– як часто ти граєшся цією річчю?
– чи дозволяють батькі тобі цим гратися?Чому?
– чи граєшся ти небезпечною річчю без дозволу батьків?

– які правила потрібно виконувати при користуванні цією річчю?

4.Фізкультхвилинка

5.Чарівник дуже дякує вам за допомогу. Він дізнався багато нового, та які предмети бувають безпечними для нашого життя, а які ні. До нових зустрічей!

Середа , 29.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.
1. Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема: «Пігулки. Вітаміни»
Мета: закріпити знання дітей про те, що ліки – не іграшка, що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів , які містяться в овочах та фруктах; виховувати в дітей бажання піклуватися про хворих, виявляти співчуття;

  1. Дітки, подивіться лялька Оленка захворіла. В неї дуже болить горло, та висока температура. Оленка з’їла багато морозива і у неї заболіло горло. Вона дістала з аптечки пігулки і хотіла полікуватися.
  2. Бесіда про аптечку та пігулки
    – від чого може захворіти людина?
    – коли людина захворіє, чи потрібно їй лікуватись?
    – чи можна брати пігулки без дозволу дорослих?
    – хто повинен давати ліки?
    – до кого звертаються коли людина захворіла?
  3. Дітки, в гості до Оленки завітав лікар, він призначив ліки дівчинці. Але щоб не захворіти потрібно приймати вітаміни. Відгадавши загадки від лікаря ви дізнаєтесь де бувають вітаміни.
    4.Відгадай загадкуЦього фрукту по шматку
    Додамо в чай для смаку
    Запашний він та кисленький
    Наче сонечко жовтелький
    (лимон)
    Кругле та рум’яне,
    Ароматне та гладке
    На дереві росте
    (яблуко)

    Хто її роздягає,
    той сльози проливає
    (цибуля)
    Зверху кістка, знизу спис.
    Що за овоч в мене ріс?
    (морква)
    4.Це фрукти та овочі, в них дуже багато корисних вітамінів. Якщо їх їсти ви ніколи не захворієте.5.Д/гра «Шкідливе – не шкідливе»

    1. Які ви розумнички! Виконали вірно всі завдання, отже якщо будет правильно харчуватись то ніколи не захворієте.

Вівторок, 28.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю, Кручініна Т.С.

 

1.Сенсорний розвиток
Тема: «Наведемо лад в кімнаті»
Мета:продовжувати вчити дітей порівнювати предмети, розрізняти рівність і нерівність груп; розуміти і правильно вживати слова: «скільки», «Більше», «менше», «один», «багато»;; розвивати увагу, пам’ять, орієнтацію;виховувати організованість.

1.Дітки, подивіться як брудно в кімнаті хлопчика Дмитрика. А ми з вами знаємо, що чистота – запорука здоров’я дітей, і пропоную вам допомогти Дмитрику навести лад в його кімнаті.

2.Д/гра «Що зайве»
( подивись уважно на малюнок та скажи, що зайве на ньому; якому предмету не місце в дитячій кімнаті, та де йому потрібно знаходитись)

3.Д/гра «Поставимо машинок в гараж»
(з’єднай машинку з її гаражом)

4.Фізкультхвилинка

5.Д/гра «Один – багато»

6.Молодці дітки, допомогли Дмитрику навести лад у його кімнаті. Тепер в ній чисто та затишно.

  1. Аплікація
    Тема: «Рушничок»
    Мета: вчити дітей складати і наклеювати візерунок на прямокутник, чергувати їх, створювати яскраві образи; розвивати естетичний смак, чуття кольору, уяву, фантазію; виховувати почуття радості від виконанної роботи, акуратність

 

1.Дітки, до нас сьогодні завітала лялька Маринка. Вона дуже любить купатися, але згубила свій улюблений рушничок.

2.Як ви гадаєте, що ми можемо зробити для ляльки, чим їй допомогти?Так, вірно, ми разом можемо виготовити для Маринки новий, гарний рушничок.
3.Розгляд рушничків.
– якої форми рушничок?
– як розміщенні візерунки?

– якого кольору візерунки?
– як вони розміщенні?

  1. Пальчикова гімнастика

5.Робота дітей

– Молодці дітки! Дуже гарні рушнички вийшли для нашої Маринки, вона вам дуже вдячна!

Понеділок 27.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю., Кручініна Т.С.

1.Розвиток мовлення

Тема: «Про небезпечні речі потрібно знати малечі»

Мета: Учити дітей дотримуватися правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки. Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров`я та життя предмети ( колючі, ріжучі, вогненебезпечні, травмонебезпечні та отруйні). Покращувати навички пояснювального мовлення. Розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними. Виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

 

– Діти, кожен день нас оточує багато речей. Певні речі ми з вами добре знаємо, а деякі ще ні. Речі бувають небезпечні та безпечні, шкідливі та корисні. Ось сьогодні ми поговоримо про те, чому так важливо нам з вами про це знати.

  • Діти, подивіться хто до нас завітав. Хто це?

– Як добре, що ви мене знаєте. А в мене стільки гарних іграшок. Хочете зі мною погратися? (Так)

Д/гра «Безпечні та небезпечні речі»

  • Кроше, але це ще не всі небезпечні речі, які можуть опинитися в наших руках. Небезпечні речі бувають отруйні, вогненебезпечні, травмонебезпечні, колючі та ріжучі

Д/гра «Кожній речі своє місце»

  • Молодці, все зрозуміли. Пропоную перегляту «Урок обережності від тітоньки Сови»

П’ятниця 24.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.
1.Образотворча діяльність «Парканчик для козенят»
Мета:продовжити знайомити дітей із правилами малювання олівцем; закріпити вміння правильно тримати олівець, регулювати натиск під час роботи, проводити короткі прямі лінії згори вниз; розвивати увагу, дрібні мязи рук; виховувати бажання допомагати захищати слабких.

1.Перегляд казки «Вовк і семеро козенят»

2.Бесіда за змістом казки

– Скільки було козенят?
– Хто прийшов до козенят?
– Що наказала мама козенятам?
– Чи послухали козенята маму?
– Що сталося?

3. Пальчикова гімнастика

4.Мотивація: намалюємо козенятам біля їхнього будиночка парканчик, щоб злий вовк більше до них не приходив.

5 Козенята дуже дякують  за такий чудовий парканчик.

Четвер, 23.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.

1.Розвиток мовлення
Тема:Біляставка
Мета: вчити дітей відповідати на запитання, розповідати за картиною за допомогою дорослого; будуватит речення, вживати іменники у множині (пташок та птахів); збагачувати словник іменниками – назвами птахів та їхніх пташенят, дієсловами, прикметниками; розвивати увагу, спостержливість, дрібну моторику пальців рук; виховувати зосередженність, любов до птахів; заохочувати бажання доглядати за ними.

1.Розгляд ілюстації» качка з каченятами біля ставка»
Качка іде, каченят веде,
На попасочку, на порясочку
На холодну водицю, на зелену травицю.

2.Запитання за ілюстацією

– кого ви бачите на картині?
– яка качка?
– якого вона кольору?
– що є в качки?
– хтго поряд з нею?
– які каченята?
– що роблять качка і каченята?
– як качка кличе своїх каченят?
– як вони відповідають?

3.Фізкультхвилинка

4.  Гра “Знайди маму”

Середа22.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю

1.Ознайомлення із соціумом
Тема»До бабусі на гостини»
Мета: формувати уявлення дітей про свійських тварин і птахів; та їхні зовнішні ознаки; вчити звуконаслідувати свійських тварин; розвивати мислення, увагу, зв’язне мовлення, пам’ять; виховувати позитивне ставлення до тварин.

1. Ігровий момент: повідомляєм, що вранці телефонувала бабуся Одарка і запрошувала до себе на гостини.


2 На чому можно поїхати до бабуся?


3 Фізкультхвилинка

4.Зустріч з бабусею Одаркою яка зхапрошує до себе на подвір’я (розгляд його мешканців)


5.Гра – імітація «Хто на подвірї живе?»
-хто на подвірї у бабусі живе?
-Ку-ку-рі-ку, я курей стережу!
-хто це?як кричить півник?
(імітація голоса півника)
-чим вкрите його тіло?що він любить їсти? Що в нього на голові?

-Ко-ко-ко!
Курчат скликаю під крило!
-хто це?
(Пропонуєм заспівати пісеньку курочки; імітація голосу курочки)

– А корівка му-му-му!Що любить їсти корівка?


А іще тут кішка: няв-няв-няв! Що любить їсти котик?


_ Вухастий песик Гав-гав-гав. Що любить їсти песик?


(Імітацція голосів)

6.До кого їздили в гості?кого там бачили?хто вам сподобався?

Вівторок, 21.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю.

1.Сенсорний розвиток
Тема: Качка іде – каченят веде
Мета: вчити дітей групувати предмети за кольором та називати колір; закріплювати знання назв жовтого, білого кольорів; забезпечити розумінням понять «мало – багато»; розвивати мислення; виховувати доброзичливе ставлення до природи.

1.Читання вірша про каченят:
Качка іде, каченят веде,
На попасочку, на порясочку,
На холодну водицю,
на зелену травицю.
2. Розгляд качки

3.Д/гра «Знайди каченят»( склади ціле)


4.Фізкультхвилинка

5.Д/гра «Знайди слід качки»


2. Аплікація
Тема:Маленьке каченя”
Мета: створювати у дітей інтерес до відтворювального образу; вчити їх намазувати клеєм тільки  частину деталі – по краям; розмазувати пальчиком пластилін для утворення образу каченя; закріпити вміння дітей користуватися клеєм, олівцем, пластиліном; розвивати емоційно – вольову регуляцію, уважність, пам’ять; виховувати у дітей інтерес до результату своєї роботи.

1.В гості прийшло каченя, воно сумне. Навколо багато тварин із друзями, а він самотній. Каченя просить зробити йому друга.
2. Виконаємо прохання каченя. Зробимо йому друга.
3.Пальчикова гімнастика

4.Показ прийому виготовлення

1) Візьміть аркуш картону фіолетового кольору.

2) З листа білого паперу виріжте форму яйця довгастої форми з потовщенням до низу. Розмір яйця приблизно повинен бути 2/3 від картонного листа.

3) Обріжте 1/3 частина яйця вгорі хвилеподібним розрізом

4) Залучіть дитину до нанесення клею і приклеювання частин яйця на картон. Верхню частину яйця наклейте окремо від нижньої і з ухилом.

5)За допомогою канцелярського степлера зі смужок кольорового паперу наробіть кольорові кружечки, які потрібні будуть для прикраси.

6)Далі довірте дитині приклеювання кольорових горошків для прикраси. Дівчинка пальчиком бере клей, завдає його на папір, потім на це плямочка клею притискає паперовий кружок.

7)

Виходить гарна прикрашена дитяча аплікація з кольорового паперу.

8)Рожеву смужку паперу зігніть вдвічі, зріжте ножицями кути. Таким чином у вас вийде дзьобик курчати.

9)Два бруска жовтого пластиліну підігрійте на батареї опалення. Потім зробіть з них долоньками кульку

10)Притисніть кульку з пластиліну між верхньою і нижньою частиною яйця так, щоб він міцно прилип до картону.
11) Пальчиком розмажте кульку по колу. Це буде тільце пасхального курчати

12). Довірте дитині придавити куплені заздалегідь пластмасові оченята і вирізаний рожевий дзьобик. Пластилін міцно триматиме притиснуті деталі

13) Вийде ось таке гарне каченя

5. Каченя дуже дякує діткам за такого чудового друга.

 

 

Пятниця 17.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю
.
Тема: «Прикрасимо яєчко на свято»
Мета: викликати бажання в дітей прикрашати яєчка до свята, допомагати дорослим; продовжувати вчити ритмічно наносити візерунок; розвивати чуття кольору, бажання малювати; виховувати інтерес до народних свят; охайність у роботі, самостійність.

 

Пальчикова гімнастика

 

Четвер, 16.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю.

 

1.Розвиток мовлення
Тема: Розповідання казки «Курочка ряба»
Мета:продовжувати вчити дітей відтворювати зміст казки; відповідати на запитання за її змістом реченнями з 3– 5 ти слів; активізувати в мовленні дітей дієсловами минулого часу( був, була, знесла, била, бігла, зачепила, розбила) та майбутьнього (знесу); розвивати виразність мовлення; виховувати моральність, доброзичливість, товарискість.

 

1.Розгляд курочки Ряби

2.Розповідь казки «Курочка  Ряба» за ілюстаціями


3.Бесіда за змістом казки
– хто жив у бабусі та дідуся?
– що знесла курочка?

– яке яєчко знесла курочка?
– як били яєчко дід та баба?
– хто розбив яєчко?
– як заспокоювала курочка дідуся та бабусю?

4 Фізкультхвилинка

5.Д/гра «Курочка Ряба»

 

Середа15.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю

1.Ознайомленння з природнім довкіллям
Тема: « Жовті клубочки»
Мета:вчити обєднувати тварин у дві групи – птахи та звірі; закріпити знання про тварин; формувати правильне мовленнєве дихання; розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу; виховувати бажання допомагати тваринам.

  1. Бесіда про курчат.
    -хто це? – звідки вони з’являються? –якого розміру? –якого вони кольору
  2. Д/вправа «Жовті клубочки» ( показ як потрібно чистити яйце; звернути увагу, що шкарлупу слід класти в тарілочку; поки діти виконують завдання, непомітно дістаєм ілюстрацію курча. Це – курча, якому діти допомогли вилупитися.
  3. Фізкультхвилинка

3.Бесіда про птахів
-курчата це птахи чи звірі? Яких ще птахів ви знаєте?

Вівторок 14.04
Група раннього віку життя
Поляченко Н.Ю.

1.Сенсорний розвиток
Тема: «Хто в будиночку живе?»
Мета: вчити дітей вибирати предмети за величиною та формою; формувати вміння співідносити різнорідні предмети за величиною та формою; закріплювати знання назв величин предметів: великий-маленький; розвивати уважність; виховувати бажання допомагати друзям.

 

1.Прослуханеня аудіозапису «Спів курки та курча»

А хто це голосно співає?
Велика курка: Ко-ко
– Це курочка.
–  Так, правильно, це співає великка курочка, вона прибігла до нас в гості. А тепер прислухайтеся уважніше, а хто так тихенько співає??
Це  курчата.

Так, це теж курка, але маленька. (Показую велику та маленьку курку). Вони прибігли до нас у гості. Покажіть мені велику курку. (показує велику курку). Покажіть мені маленьке курча ( показує маленьке курча).

2.Поглянете, біля мене стоять будиночки. У них живе курка. Це який будиночок?
– Великий.
 А цей?  – Маленький.
– Це курка яка?  – Велика.
– Вона житиме в якому будиночку?  – У великому.
– А це курча яке??  -Маленька.
– Вона житиме в якому будиночку? – У маленькому.

3.Фізкультхвилинка

 

4.Д/гра «Знайди тінь» (знайди тінь за розміром)

 

2.Ліплення

Тема «Яєчка від курочки Ряби»
Мета: розвивати в дітей здатність до осмисленого спостереження; продовжувати знайомити дітей із властивостями пластиліну; закріпити навички ліплення, розкочувати пластилін між долонями на дощечці; вчити ліпити предмети  овальної форми; вправляти у розумінні поняття «Один –  Багато»; порівнянні предметів за розміром; виховувати інтерес до ліплення, наполегливість, старанність.

1.Перегляд казки «Курочка Ряба»
https://www.youtube.com/watch?v=dl4o0oExG98

2.Мотивація: зліпемо для діда та баби багато яєчок, щоб вони не плакали.


3.Пальчикова гімнастика

4.Процес виготовлення яєчок

1 Виберіть шматочок любого кольору, який вам подобається.

2 З пластеліну скатаєм кулю, потім передаєм форму яйца

 

 

 

5.Дід та баба дякують дітям за вилеплині яєчка

 

Понеділок, 13.04
Вихователь:Поляченко Н.Ю.
Розвиток мовлення
Тема «Є у корочки курчатка»
Мета: продовжувати вчити дітей наслідувати голоси птахів;вчити відповідати на запитання, описувати птаха, вживати іменники в однинні і в множині, співвідносити іменники з пикметниками; розвивати увагу, спостережливість, мовлення; активізувати словник словами: курочка, курча; збагачувати прикметниками: маленьке, жовті, пухнасті, м’якеньке; виховувати дбайливе ставлення до птахів.

1.Розгляд курочки
– Хто це? Яка вона? Що є в курочки? Для чого їй дзьоб? Як ви вважаєте для чого їй лапи? Чим покрите тіло курочки? Якого воно кольору? Як вона розмовляє?

2.Складання розповіді про курочку.
3.Читання вірша про курочку з курчатами
Вийшла кукрочка гуляти,
І травиці пощитпати.
А за нею малятка,
жовтеннькі курчатка.
Ко-ко-ко, ко-ко-ко,
не ходіть далеко.
Зернятка шукайте,
землю розгрібайте.

4.Бесіда «З ким ми сьогодні познайомились. Які вони?»

П’ятниця 10.04 Вихователь: Поляченко Н.Ю.
1.Малювання «Намисто для сороки – білобоки»

Мета: зміцнювати дрібюну моторику пальців рук; розвивати дотикову чутливість, кординацію рухів, творчу уяву, фантазію; формувати вміння сприймати кольори та фарби, створювати образ, малюючи пальцями; виховувати естетичний смак.

Хід:1)Читання віршованих рядків

Одного разу на світанку

Знайшла сорока серед ґанок

Нове, гарнесеньке намисто,

Ясне, барвисте, променисте.

Та все ж недовго красувалась,

Недовго вправно вихвалялась.

За сук намистом зачепилась,

І намистинки розлетілись.

2) Мотивація: «Допоможемо сороці – намалюємо красиве намисто».


3) Пальчикова гімнастика

4)Розглядання намиста.

– якого кольору намисто?

– якої форми намистинки?

– скільки в намисті намистинок?


5)Процес малювання пальчиками.

 

 

Четвер 09.04 Поляченко Н.Ю.

Д/гра «Сорока та її друзі»
Мета: формувати знання про зимуючих та перелітних птахів; розвивати уважність, память,мислення.

Читання вірша К.Перелісної «Сорока»

Мета:вчити уважно слухати вірш, відповідати на запитання; розвивати увагу, зосередженність.
Довгохвоста, білобока,
На тину сидить сорока,

Поглядає до воріт –

Рибку там смакує кіт.

До голівки вже доїв!

– Хоч би це мені лишив!

Пурх! Сорока із тинка,

За голівку й до садка!

 

 

Середа 08.04 Поляченко Н.Ю.

Гра «Назви пташку»
Мета: вчити дітей упізнавати та називати птахів; розвивати зорову память, мислення; виховувати любов до природи.

Читання твору Н.Забіли «Сорока-білобока»

Мета:вчити уважно слухати твір, відповідати на запитання; викликати інтерес до птахів; розвивати увагу, зосередженність.

У сороки-
Білобоки
П’ять малят-сороченят.
Усі чисто
Хочуть їсти.
Треба всім їм дати лад.
От сорока-
Білобока
Поскакала на поріг
І до хати
Працювати
Поскликала діток всіх.
Цей, здоровий,
Носить дрова,
Той, швидкий, пшоно товче…
Третій в чашку
Цідить бражку,
А малий млинці пече.
Тільки п’ятий
Хоче спати,
Помагати не біжить,—
У садочку
В холодочку
Ліг на травці та й лежить.
У сороки-
Білобоки
Все вже зроблено як слід.
Вся родина
Й господиня
Посідали за обід.
Ті — до кашки,
Ці — до бражки,
Ще й млинців по п’ять, по шість.
А ледаче
Хай поплаче! —
Хто не робить, той не їсть.
Як почув це братик п’ятий,—
Не схотів на травці спати,
Аж підскочив:
— Як це так?!
Ви — в господі,
Я — в городі,
До роботи я мастак!
Ось він в полі
Бараболю
Обгортає залюбки,
До городу
Носить воду,
Поливає огірки,
Ще й на вишню
На найвищу
Лізе ягідок нарвать.
Вже й приносить
Вишень досить,
Щоб усіх почастувать.
І сорока-
Білобока
Не нахвалиться сама:
— В мене діти
Працьовиті,
Зовсім ледарів нема!

Консультація для батьків  «ВООЗ рекомендує.  Як зробити антисептик своїми руками»

Для профілактики захворювання коронавірусом ВООЗ рекомендує частіше мити руки і регулярно користуватися антисептиками. Однак готові зручні в застосуванні гелі поступово зникають з полиць магазинів.

Існує простий рецепт виготовлення антисептика з копійчаних інгредієнтів, наявних в будь-якій аптеці. Зробивши цей гель, ви забезпечите себе і свою сім’ю препаратом надовго, оскільки можете отримати відразу літр цього цінного продукту.

Рецепт антисептика для рук в домашніх умовах

Вам знадобиться:

  • етиловий спирт — 833 мл
  • перекис водню — 42 мл
  • гліцерин — 15 мл

Вівторок 07.04 Поляченко Н.Ю.

Аплікація «Тарілочка для сороченят»
Мета: створювати умови для елементарних творчих проявів дітей; формувати уявлення дітей про утворення динця та вінця тарілок шляхом наклеювання шматочків газети на тарілочку;розвивати естетичний смак, чуття кольору; виховувати самостійність, вміння радіти результатам роботи.

Понеділок 06.04 Поляченко Н.Ю.

Дидактичнеа гра «Хто як кричить»
Мета: Мета: розвивати вміння дітей розпізнаватина звуконаслідувати голоси птахів; розвивати знання про свійського птаха півня; виховувати бажання про піклування птахів

Гра «Порівняй птахів»
Мета: вправляти в умінні порівнювати птахів; розвивати увагу,память, зосередженність

Діти, а хто зображений на цих малюнках? (Ворона, горобець) Давайте їх розглянемо і порівняємо!

Яка ворона за розміром? (Велика) А горобець (Маленький).

Якого кольору піря у ворони? А у горобчика?

Як кричить ворона? А горобець?

Покажіть, як ходить ворона та як стрибає горобець?

Чим птахи схожі?

 

Пятниця 3.04 Поляченко Н.Ю.

1.Образотворча діяльність

Тема «Пташки»
Мета: вчити дітей помічати і передавати характерні риси птахів; вправляти в умінні бачити у недомальованих образів;визначати що потрібно домалювати (очі,крила,лпки);закріпити знання дітей про жовтий,коричневий та чорний колір; розвивати уважність, вміння розрізняти силуети птахів.; виховувати у малят інтерес до малювання, емоційну чутливійсть, бажання доводити справу до кінця

1)Читання вірша М. Пригари «Прилетіла пташка»
Прилетіла пташка, крилами тріпоче.
Скільки в неї радості, скільки заохочень?!
Заглядала в шибку, сіла на гіллі,
Втішила, розрадила жалібні пісні.

2)Розглядання птахів (горобець, синичка, ворона)

– як звуть ціх пташок? Чим вони схожі? Що в них є однакове? Чим різні?

3)Мотивація: художник почав малювати портрети цих пташок,але не закінчив свою роботу. Допоможемо домалювати потртет художнику?

Четвер, 02.04 Поляченко Н.Ю.

 

1.Розвиток мовлення

Тема «Раді ми пташок вітати»
Мета:продовжувати вчити дітей відповідати на запитання за змістом знайомої картини, залучати до спільної розповіді; формувати вміння запитувати, вживтаи питальні слова «Хто?», «Що?», «Який?» «Де?», «він», «вона»; вправляти у вживанні слів в однині і множині; внести узагальнювальне слова «Птахи»; виховувати дбайливе ставлення до птахів.

 

1)Відгадування загадки

Маленький хлопчина
у сірій кожушині
По дворах літає
Крихти збирає (Горобчик)

2)Розглядання картини «Птахи»
– Хто зображений на картині?; Що є у пташок?; Щоб пташка полетіта, чим їй потрібно змахнути?; Якого розміру горобчик та синичка?; Як кричать птахи?

3)Фізкультхвилинка «Пташечка»
В небі пташечка летіла,
На галявину присіла
(помахати «крилами»).
Посиділа, відпочила,
Й до гніздечка полетіла
(притиснути долоні до себе).

4)читання вірша Г.Бойко «Синичка»
Пташечка мене гука,
вийду – зразу ж утіка.
Тільки в хату я зайду,
вже виспівує в саду.
Винесу їй хлібця, сала,
щоб і завтра заспівала.

П’ятниця 20.03 Вихователь: Поляченко Н.Ю.
1.Малювання

Тема : Сукня для ляльки»
(прикрасити сукню ватними паличками)

Мета: вчити дітей прикрашати силует сукні, ритмічно наносячи яскраві візерунки. Закріплювати основні кольори (жовтий, червоний). Розвивати окомір, дрібні м’язи рук, уяву, мислення. Виховувати самостійність, охайність у роботі.

 

Пальчикова гімнастика «Моя сім’я»

Четвер 19.03. Поляченко Н.Ю.
1.Розвиток мовлення
Тема:
Покладемо ляльку спати
/Мета:вчити розуміти зміст віршів, відповідати на запитання за їх хміст; називати предмети одлягу. Розвивати зв’язне мовлення, память, увагу,емоційність. Збагачувати словниковий запас. Виховувати любов та інтерес до української народної творчосні.

1.  Д\гра «Одягни ляльку» (сезонний одяг)
Мета: продовжувати ознайолювати дітей із одягом, їх назвами, який буває одяг (сезонний). Вчити правильно вдягатись на вулицю,відповідно до пори роки та погоди. Розвивати мислення, уважність. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

2. Читання вірша /Г.Бойко  «Доня хоче спати».
У моєї доні
Оченята сонні,
Рученьки мов з вати —
Доня хоче спати.
Ніч прийшла тихенька.
Спи, моя гарненька.
3.Гра «Добери одяг відповідно пори року»
Мета: закріпити знання дітей про одяг та взуття в різні пори року; ознайомити із призначенням кожного предмету одягу; розвивати увагу, мовлення,мислення. Виховувати бережливе ставлення до одягу та взуття

Середа 18.03 Поляченко Н.Ю. 

1) Ознайомлення із природнім довкіллям
Тема : «Свійські та домашні тварини
Мета: прододжувати ознайомлювати дітей із твариннім світом; вправляти в умінні відрізняти свійський та дикіх тварин; закріплювати назви вже знайомих тварин, знайомити із новими. Розвивати мовлення дитини, уважність, память, мислення. Виховувати зацікавлене ставлення до тваринного світу.

1. Д\гра «Де чий будиночок»
Мета : продовжувати знаомити дітей із тваринами, їхнім житлом. Вчити обгрунтовувати свою думку, відповідати на запитання ( «чому ти так вважаєшь?», « Чому собачка живе в будці,а не в озері?»). Розвивати логічне мислення, мовлення дитини, зосередженість. Виховувати бажання доводити розпочату справу до кінця.


2.Д\г «/Хто що їсть
Мета: продовжувати формувати знання дітей, про харчування тварин. Збагачувати словниковий запас. Розвивати мислення, уважність, пам’ять.Виховувати зацікавленість до ігор.

 

Вівторок, 17.03 Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.
1.Аплікація
Тема:«Сукня для ляльки»
Мета: вчити дітей викладати елементарні аплікації з різних геометричних фігур (трикутника, круга), називати форму та колір предмета; розвивати естетичний смак, дрібну моторику пальців рук, вміння розрізняти та називати кольори; виховувати самостійність.

 

1.Мотивація: в гості завітала лялька Оленка, її друзі зпросили на День Народження,але її сукня звичайна. А Оленка так хоче гарну, прикрашену сукню.
– Чим ми можемо допомогти?
-Прикрасимо Оленчину сукню геометричними фігурами. Що це за фігури?Які вони?
2.Пальчикова гімнастика
3.Робота дітей

 

2.Сенсорний розвиток
Тема: Геометричні чоловічки
Мета: продовжувати знайомити дітей з геометричними формами:круг, квадрат, трикутник; формувати вміння обводити пальцем контури предметів; розвивати вміння спілкуватися; виховувати бажання слухати

 

1.Зустріч з геометричними фігурами. Чи впізнали ви їх?
КРУГ. Я –круг. Я рівненький,без куточків, можу котитися.


КВАДРАТ. Я – квадрат, маю рівні сторони та чотири куточки. Схожий я і на хустинку і на віконце.


ТРИКУТНИК. Я – трикутник. Я маю теж сторони, але їх три, і є куточки. Бачите які вони гостренькі?


2. Запропонувати дітям обвести контури фігур пальчиком, та намалювати у повітрі

  1. Гра з фігурами
    – з трикутничків складіть ялинку
    – з кругів веселу гусінь
    – з квадратів високу вежу.

 

Понеділок, 16.03 Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.
1.Розвиток мовлення
Тема: «Ось який я»
Мета:ознайомити дітей із зовнішньою будовою тіла людини, з можливостями її організму: я вмію бігати, стрибати,співати, їсти,допомагати; виховувати чуття гордості, що «Я – людина»; викликати інтерес до подальшого пізнання себе; розвивати активне мовлення дітей, вчити розпізнавати та називати частини тіла.

 

  1. «Який я?»
    Мета:вчити дітей розповідати про себе(що в нього є, який в нього зовнішній вигляд)

    2.Читання вірша «Тіло людини»
    Що таке є наше тіло?
    Що воно робити вміє?
    Посміхатися й сміятись
    Йти, стрибати, ьігти, гратись..
    Ось ми вушком звук почули
    Ось ми носиком вдіхнули.
    Ротик може розказати,
    Очі можуть розглядати
    Вміють все робити
    Чіпко пальчики хамають
    Й міцно – міцно так тримають3.Д\гра «Щ/о я вмію робити» (бігати,стрибати, слухати,дивитись, гратись,допомагати)

Пятниця, 13.03 Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.
1.Образотворча діяльність

Тема:«Прикрасимо тарілочку для бабусі»
Мета: вчити дітей прикрашати посуд(тарілочку) для бабусі, ритмічно наносити візерунок (крапки) пальчиками по краю тарілки круглої форми; розвивати естетичний смак, вміння розрізняти та називати жовтий та червоний колір; виховуваи охайність,самостійність.

 

1.Розглядання тарілочки
-що це? Якої форми? До якої фігури подібна? Якого кольору? Що ми ще бачимо на тарілочці?

Ця тарілочка прикрашена візерунками,тому вона така гарна.
2. Мотивація: зробимо нашій бабусі поарунок – прикрасимо для неї тарілочку та подаруємо

3.Пальчикова гімнастика «моя сім’я»

4.Робота дітей

 

Четвер, 12.03 Поляченко Н.Ю. Кручініна Т.С.
1.Розвиток мовлення
Тема «Мої любі дідусь та бубуся»
Мета:продовжувати вчити дітей розпізнавати голоси тварин та впізнавати їх за частинами тіла; вправляти в умінні розуміти і позначати словами поняття: вгорі, внизу, великий,маленький; відповідати на запитання «який?»; розвивати уяву, зв’язне мовлення, уважність,память,мислення; виховувати любов та повагу до рідних

 

1.Розповідь – бесіда про дідуся та бабусю
-А у вас є бабусі, дідусі? Як звати бабусю,дідуся? Яка у вас бабуся, дудусь? Чим вони вас пригощають?
2.Гра «На бабусеному подвір’ї»
– хто нас зустрічає?що в них є на подвір’ї?
Хто як говорить із тварин?

3. Д\гра «Дідусева яблуня»(розташування яблук: внизу,вгорі)

Вам може бути цікаво...

1 Response

  1. Наталiя сказав:

    Дуже зручно, що не треба постiйно щось вигадувати для дитини, яка постiйно сидить вдома😄 завдання чiткi i зрозумiлi для малечi!
    Вдячнi нашим вихователям, що не забувають про нас на карантинi😘

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *