МОЛОДША ГРУПА “БДЖІЛКИ”

07.07.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Заняття “Свійські птахи”

Поради для батьків “7 ігор з дітьми на вулиці”

Літні дні здаються дуже довгими, коли школи та дитячі садки закриваються, а діти залишаються вдома. Як весело провести цей час? Які ігри та забави можна запропонувати дитині на вулиці?

М’яч на стіні

Стара гра, яка вимагає невеликого простору і приваблює всіх дітей: м’яч на стіні. Дитина може грати сама, удвох або в невеликій групі по черзі, та ідеально підходить для дітей від 5 років і старше. Завдання полягає в тому, щоб кинути м’яч об стіну і зловити, не даючи йому впасти. Ось як грати в м’яч на стіні. Дуже корисна рухова активність для тренування концентрації та координації руху у дитини.

Полювання за скарбами

Організуйте фантастичне полювання за скарбами в парку, саду або на пляжі. Це можуть бути класичні піратські скарби, або скарби принцеси. Може бути з математичним ухилом, де потрібно знайти саме один м’яч, два пістолети і т.п. Виберіть деякі предмети, які відповідають тематиці вашої гри та сховайте їх на відведеній ділянці. Зробіть гру в формі квесту: загадайте загадку, щоб діти знайшли перший предмет, і з кожним наступним знайденим предметом вони будуть знаходити підказку, де шукати наступний.

Діти, організувавшись в команди, будуть полювати за скарбами

Прогулянка на природі

Організуйте прогулянку на свіжому повітрі, яка завершиться пікніком. Пройдіться по лісі, березовому гаю, познайомте дитину зі звуками природи: стук дятла, спів зозулі, шелест листя. Розкажіть, які рослини і тварини можуть зустрітися в цій місцевості. Зберіть польові квіти, сплетіть з них віночки для дівчаток та жінок. Зробіть собі фотосесію в обіймах природи, серед дерев та квітів, сфотографуйте ці моменти спокою та умиротворення. І завершіть прекрасну прогулянку пікніком. Візьміть з собою м’який плед, посуд, фрукти, бутерброди, воду. Що б це не було, діти обожнюють їсти на природі.

Море хвилюється ..»

Стара добра гра, в яку грали буквально всі діти-мілленіали. Гра полягає в тому, що ведучий промовляє текст: «море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три, морська фігура на місці замри», а в цей час учасники рухаються хаотично в окресленому просторі. За командою «замри» вони повинні зупинитися і застигнути в довільній формі, та намагатися не ворушитися. Хто перший ворухнеться і його помітить ведучий, той займає його місце і гра повторюється знову.

Естафети

Можна запропонувати групі дітей ігри у вигляді естафети. Розділивши їх на команди можна стрибати в мішках на задану відстань, скакати на одній нозі, повзти або проходити якимось кроком. Також, естафета може полягати в інших завданнях, наприклад: заспівати пісню, станцювати, показати якусь гримасу, імітувати звуки тварин, прочитати вірш чи виконати якесь спецзавдання. Переможець залежить від роботи всієї команди в цілому і кожного учасника окремо!

Хованки

Класична гра для дітей всіх часів та народів. У неї починають грати з народження, і продовжують вже зі своїми дітьми та внуками. Виберіть безпечний простір, далеко від доріг, машин, будівництва або водойм. Все що потрібно – це група дітей, яка хоче повеселитися. Шляхом жеребкування виберіть того, хто буде першим шукати друзів, і вирушайте в захоплюючий світ пригод і детектива.

Їстівне – неїстівне»

Ця гра в м’яч на спритність і хитрість, підійде для гри в будь-якій компанії. Гравці по черзі перекидають м’яч з рук в руки учаснику, називаючи їстівний або неїстівний предмет. Ловити м’яч потрібно лише в разі «їстівного» слова, неїстівне, відповідно, потрібно пропускати. Виграє той, хто залишається в кінці один, не впіймавши жодного неїстівного.

Ще багато ігор можна придумати або згадати з дитинства, в які ми так любили гратися. У дітей фантазія розвинена набагато краще, ніж у дорослих. Запропонуйте їм варіанти, а далі вони додумають самі, найголовніше в цій справі – це пробудити бажання до гри на вулиці, до спілкування з однолітками, до активного способу життя.

06.07.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Перегляд відео – казки “Як курчатко свою маму шукало”

Руханка для дітей “Гусі потягусі”

 

05.07.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Малювання “Курчатко”

Руханка “Раз Два Три”

04.07.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Тема тижня: “У пташиному містечку”

Читання та обговорення оповідання В.Сухомлинського ” “Півень”

Ходить півень по подвір’ю.

Побачив райдугу барвисту на небі.

Побачив і сміється:

– У мене хвіст такий само барвистий – кращий, ніж райдуга.

Та ось пішов дощ. Замочив пихатому півневі хвоста.

Звис хвіст аж до землі.

Соромно стало півневі.

Втік він на сідало й більше ніколи не хвалився.

Гра “Як говорять птахи?”

 

01.07.2022

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Вихователь Оникієнко Т.І.

Гра “Дивовижний світлофор”

Аплікація “Світлофор”

 

30.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Перегляд казки “Котик та півник”

 

Весела руханка “РАЗ ДВА ТРИ”

 

 

 

 

 

Ігри з манкою

29.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Заняття з малювання “Колобок”

Консультація для батьків   «Формування самостійності у дітей»

Напевно кожен батько бажає бачити свою дитину успішним у майбутньому: у навчанні, на виробництві. «Цеглинки розвитку» створюються не відразу, вони з’являються ще в ранньому віці. Від спільних зусиль при взаємодії педагогів, батьків і дітей. Успішність дитини у багатьох видах діяльності залежить від здатності проявити самостійність, керувати своїми діями, домагатися поставлених цілей, які ставляться перед дитиною у вихованні та навчанні. Все це набувається поступово і тільки з допомогою дорослого, батька. Щоб допомогти дитині придбати перераховані раннє навички, потрібно знати, як в залежності від вікових особливостей формується самостійність, управління дій.

 

  1. Мова як регулятор поведінки

У 3-4 роки мова дорослого є регулюючою. Щоб дитина розуміла нас, наші вимоги, вказівки: вони повинні бути чіткими, конкретними і не тривалими за змістом. По словесній інструкції дитина ще не може виконувати складні дії. Можна давати їх покроковими інструкціями, де перехід від одних дій до інших.

 

  1. У пізнавальній сфері за допомогою активності зору, слуху, тактильних відчуттів тіла, рук, ніг, дитина не може тривалий час підпорядковувати свою увагу і поведінку правилами запропонованих дорослими. Звідси, необхідно розвивати у дитини пізнавальний інтерес до тривалих видами діяльності, які вимагають спостережливості, посидючості. Формуйте у дитини інтерес до об’єктів природи, вчить спостерігати за змінами в природі. Вчіть фіксувати увагу дитини на зміни, які відбуваються в найближчій обстановці, на столі, в кімнаті. При тривалій розумовій, фізичній навантаженні дитина втомлюється.

Пам’ятайте, по програмним завданням, у вихованні та навчанні під редакцією Васильєвої, у дітей 2 молодшої групи заняття тривають до 10 хвилин (коли дитина проявляє особливий інтерес до якоїсь діяльності, то можна виходити від його бажання).

Перші 5 хвилин дитина може бути більш уважним. Наступні 7-8 хвилин дитина починає відволікатися, він не може довго зберігати нерухому позу і слухати вас. Якщо ви бажаєте продовжувати спільні заняття, дозвольте дитині переключити увагу. Дайте їй розслабитися, зняти напругу на 2 – 3 хвилини на рухомі дії. Це може бути зарядка, гра для окремих частин тіла (рук, ніг, пальчиків). Потім дитина з новими силами стане сприймати подальші спільні бесіди, гри. Дитина 3 – 4 років особливо потребує, щоб його увагу і сприйняття активізували, направляли і стимулювали.

 

  1. У вихованні і навчанні враховуйте вікові особливості дітей. У 2,2 – 3 роки дитина усвідомлює себе як окремої людини, відмінного від дорослого, формується образ «Я» (з допомогою дорослого). Дитина прагне бути самостійною. Так дозвольте дитині бути самостійним, успішним в тій діяльності, до якої він може впоратися сам. (Приклад: культурно – гігієнічні навички). Щоб дитина прагнула бути самостійним, виконував дії, які йому під силу:

– слухати дорослого;

– виконувати прості прохання, доручення;

– умів наслідувати, повторювати елементарні рухи в грі, дії з іграшками, предметами;

заохочуйте похвалою, подбадьорюйте, створюйте маленькі ігрові сюрпризи. Коли дорослий вимагає від дитини, пам’ятайте, що йому не так легко це зробити і зорієнтуватися. Він прагне опановувати правилами (але не завжди), переносить вимоги у різні ситуації.

  • Не варто переживати і наполегливо вимагати від дитини виконувати всі ваші вказівки. У цьому віці діти більше спираються на свої особисті, егоїстичні інтереси.
  • Поставлену мету завдання або доручення, дитина може підмінити на свою (відповідає віку). Приклад: батьки попросили дитину намалювати паркан, а він намалював траву, дощик.
  • Виконання дій дитини у певних видах діяльності (приклад: вміння слухати розповідь, пізнавати щось нове, культурно-гігієнічні навички, бажання займатися творчістю, конструювати з кубиків споруди, ліпити з пластиліну) залежить:

– від особистої зацікавленості;

– від умінь, які сформувалися за допомогою дорослих; -від умінь дорослого зацікавити дитину до певної діяльності за допомогою ігрових прийомів, методів заохочення, похвали.
• Гра та ігрові прийоми є кращою стимуляцією для формування
самостійності, управлінням дій.

У рухливих іграх вчіть дитину нескладних рухів за зразком.
Показуйте і навчайте дитину взаємодіяти з предметами конструкторами, розбірними іграшками. При цьому зверніть увагу, як дитина ставиться до труднощів, якщо у нього щось не виходить:

– швидко втрачає свій інтерес і кидає займатися діяльністю (потрібно розібратися в чому справа) дитина за віком втомлюється, або погано себе почуває, можливо йому важка ця діяльність і потрібно не раз дитині показати і навчити в певній діяльності; знання, які даються можуть бути не за віком; у дитини відсутня завзятість, наполегливість а це важлива якість при навчанні; – дитина нервує і при цьому не просить допомоги дорослого (дитина можливо прагне бути самостійною, але вигляду малих знань, навичок йому важка діяльність, вчіть словесно дитини звертатися за вашою допомогою);

  • Пам’ятайте, саме у цьому віці дорослий зразок для наслідування.

Дитина прагне копіювати ваші дії з іграшками, предметами. У настільних іграх, при взаємодії з іграшками, розігруйте сюжет гри, спонукайте дитину уважно стежити за зразком дій. Щоб дитина міг повторювати за вами.

 

  1. Виховуйте культурно-гігієнічні навички
  • Продовжуйте вчити дітей під контролем дорослого самостійно мити руки перед їжею, після прогулянки.
  • Допомагайте і спрямовуйте дитину до звичкою бути охайним, акуратним.

Під час прийому їжі, при одяганні, зняття одягу і складанні її в певне місце.

  • Привчайте дитину користуватися індивідуальними предметами (носовичок, серветки, рушник, гребінець) і складати їх у належне місце.

Від того як ся культурно-гігієнічні навички сформується звичка і ставлення до трудової діяльності. Вміння працювати розвиває характер і цілеспрямованість, прагнення доводити поставлену мету до кінця.

Все це створює благодатний грунт при формуванні пізнавального інтересу до інтелектуальної діяльності.

«Пам’ятайте філософську думку: «Посієш насіння звички, зійдуть сходи поведінки, від них пожнеш характер»

Все у ваших руках шановні батьки!

28.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Перегляд мультфільму “Небезпечні іграшки”

https://www.facebook.com/watch/?v=293914612455621

Запрошую до гри “Безпечні та небезпечні предмети”

27.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Пограємо в гру “Частини тіла”

Запрошую до веселої  рухливої гри

 

24.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Заняття з аплікації “Півник Казковий герой”

 

 

 

 

 

 

23.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Вікторина “У казки на гостинах”

Перегляд казки “Бобове зернятко”

 

22.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Заняття з малювання “Казковий зайчик”

Консультація для батьків

Вітаміни: чи потрібні вони дитині влітку?

Багато батьків вважають, що оскільки влітку існує достаток овочів і фруктів, до того ж дитина дуже часто перебуває на сонці, то приймати вітаміни дитині влітку не потрібно. Ця думка є помилковою.

Діти постійно потребують повного комплексу вітамінів. Нестача вітамінів може призвести до того, що у дитини відбудеться уповільнення росту і розумового розвитку. Крім цього, недоотримання вітамінів дитиною може спровокувати погіршення імунітету і порушення обміну речовин.

Дійсно, в літній період не наступає відчуття гострої нестачі вітамінів у порівнянні із зимовим періодом.

Це пов’язано з тим, що вітамін Д надходить в організм дитини при впливі ультрафіолетових променів, вітамін С можна отримати при регулярному вживанні в їжу овочів і фруктів, а вітамін К, Р і фолієва кислота міститься в листі салату, зелені, темних ягодах.

Але при цьому необхідно пам’ятати, що дитині крім вищезгаданих вітамінів необхідні і інші вітаміни, які забезпечать їй нормальне функціонування організму.

Такі вітаміни міститися в основному в їжі тваринного походження, а не в овочах і фруктах. Наприклад, вітамін В знаходиться в бобових, крупах, м’ясі, а вітамін Е міститься в яйцях, маслі, печінки.

У зв’язку з тим, що влітку апетит у дитини через спеку знижується, то продукти, в яких міститься вітамін В і Е не вживаються дитиною в достатній кількості.

У літні дні у дитини спостерігається підвищене потовиділення, тому вона втрачає багато мінеральних речовин, які потрібно регулярно поповнювати.

Крім цього, в більшості випадків, саме влітку у дітей спостерігається інтенсивне зростання, тому потреба дитячого організму в магнії, кальції і залізі багаторазово зростає.

Також доведено, що достатнє надходження кальцію в організм дитини, значно знижує травматизм у дітей в літній період.

Отримання організмом дитини таких вітамінів, як вітамін А, С, В6 і Е в достатній кількості, допомагає вирішити проблему ламкості нігтів, посіченого волосся і лущення шкіри від шкідливого впливу сонячних променів. Регулярний прийом вітаміну А сприяє гарному й рівномірному загару.

Таким чином, достатне отримання організмом дитини вітамінів влітку так само необхідно, як і взимку

21.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Запрошую пограти в цікаву гру “Відгадай казку”

Перегляд казки “Кіт у чоботях”

20.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Перегляд та переказ казки “В гості до Сонечка”

 

Консультація для батьків “Чим зайняти дитину влітку в місті”

На жаль, не кожна сім’я може дозволити собі вирушити в тривалу відпустку через роботу або з економічних причин. А якщо у вас є діти, думка про проведення літа в місті може здаватися жахливою.

Дитяче літо триває довго: канікули починаються в червні, і до вересня є час насолоджуватися відпочинком. Проте, спека, відсутність друзів (хто в табір, хто до бабусі, хто на море), а також почуття провини перед дитиною за нудьгу в місті, можуть неабияк зіпсувати канікули.

Насправді ж, є багато занять, якими можна зайнятися вдома в найспекотніші години, а також безліч місць, ідеальних для сімейних прогулянок. Одна порада: не намагайтеся заповнити ваш день з ранку до вечора розвагами, від страху, що дітям буде нудно. Нудьга для дітей – НЕ трагедія. Нічого немає поганого в тому, щоб нудьгувати, ходити по будинку і придумувати собі гру. Для дітей канікули – це час, щоб займатися чимось новим, відмінним від їх звичайних будніх днів.

Давайте разом розберемося, якими ідеальними заняттями можна розважити дитину будь-якого віку.

Прогулянки

Діти молодшого віку це зовсім непосидючі, у них обмежена тривалість концентрації уваги. Тому багато коротеньких занять, які чергуються з відпочинком, сприйматимуться дитиною набагато легше, ніж тривалі заходи та ігри.
Просте і водночас чудове заняття, яке дуже подобається маленьким дітям – ігри на траві. Діти дуже тяжіють до природи, а тому швидко почнуть “готувати” пікнік з трави та інших рослин, що ростуть поруч, і пригощати вас з дитячого посуду. Це може стати хорошим поштовхом для майбутньої прогулянки, коли ви організуєте сімейний пікнік на природі, вже зі справжньою їжею. Дитині можна запропонувати взяти з собою улюбленого ведмедика чи ляльку, аби провести час разом.

Діти старшого віку теж люблять вулицю, якщо їх вчасно “відірвати” від гаджетів. Беріть м’яч, дитячий теніс, бадмінтон, скакалки та крейду – все це знадобиться для спільної активної гри. Тут головне – розпочати рухливі ігри, а далі діти самі входять в азарт і розвивають гру.

Якщо ваша сім’я фанатіє від велоспорту, вибирайтеся на велопрогулянки в ліс або парк, збирати чорницю чи дивитися на качок біля озера.

 

Від спеки – мерщій до водойми!

Головним порятунком від спекотних днів в місті з дітьми будь-якого віку буде вода. Майже в кожному населеному пункті або поруч із ним є природні або штучні водойми всіх видів. Надмірна спека може викликати небезпечний тепловий удар, а укриття біля води стане дуже корисним. Важливо вибрати ідеальне місце за віком дітей (якщо є з чого вибирати, звичайно).
Якщо діти маленькі, обов’язково потрібен басейн для малюків (невеликий, неглибокий, з теплою водою), або озеро/річка/море з дрібним і плавним берегом, де дитина зможе плескатися під контролем батьків.

Діти старшого віку (за умови, що вони вміють плавати) оцінять водні гірки та батути, їм можна запропонувати пірнати з масками і трубками, щоб досліджувати підводний світ, плавати на матрацах і надувних кріслах. Водні пістолети стануть незабутньою розвагою для дітей і дорослих будь-якого віку: крім того, що це весело і зовсім не боляче, ще й додаткова свіжість в жаркий день.

17.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Пограємо в цікаву гру

” Хто в цій домівці живе?”

Консультація для батьків

Дитячі страхи: причини та наслідки

Нелегко знайти людину, яка ніколи б не відчувала страху.Стурбованість, тривога, страх – такі ж невід’ємні емоційні прояви нашого психологічного життя, як і радість, захоплення, гнів, подив, сум. Відомий фізіолог І.П.Павлов вважав страх виявом природного рефлексу. Емоція страху виникає у відповідь на дію погрожуючого стимулу та передбачає переживання якої-небудь реальної чи уявної небезпеки. В свою чергу, розуміння небезпеки, її усвідомлення формується в процесі життєвого досвіду та міжособистісних стосунків, коли деякі індиферентні для дитини стимули поступово набувають характеру загрожуючи впливів. Незважаючи на загальне негативне забарвлення, страх виконує в психічному житті дитини важливі функції:

· Страх – це своєрідний засіб пізнання оточуючої дійсності, що призводить до більш критичного та вибіркового відношення до неї і, таким чином, може виконувати певну навчальну роль в процесі формування особистості;

· Як реакція на загрозу страх дозволяє попередити зустріч з нею, відіграючи захисну адаптивну роль в системі психічної саморегуляції.

Причинами страхів можуть бути події, умови та ситуації, що являються початком небезпеки. Страх може мати своїм предметом яку-небудь людину чи об´єкт, які інколи з ним не пов´язані і розцінюються як безпредметні. Страх може викликатися стражданнями, якщо в дитинстві сформувались зв´язки між цими почуттями.

Вікові страхи, тобто страхи, характерні для певного вікового періоду, відображають історичний шлях розвитку самосвідомості людини. Спочатку дитина боїться залишитися одна, без підтримки близьких, боїться сторонніх, невідомих осіб. В період від 2 до 3 років дитина боїться болю, висоти, гігантських тварин. Після 3 років вона боїться темряви, уявних істот. Страх темряви співпадає за часом з розвитком уяви дитини. Інколи дитина, що не може відокремити реальність від вимислу, переповнена страхом перед Бабою Ягою та Кощієм, як символами зла та жорстокості. З 6-7 років діти можуть боятися вогню, пожежі, катастроф. Найпоширенішим страхом після 7 років дослідники вважають страх смерті: діти самі бояться померти чи втратити батьків.

Навіювані дитячі страхи досить поширені. Їх джерело – дорослі, що оточують дитину, які мимоволі «заражають» дитину страхом, тим, що занадто наполегливо, підкреслено емоційно вказують на існування небезпеки. В результаті дитина сприймає тільки другу частину фраз: «Не ходи – впадеш», «Не бери – опечешся», «Не гладь – вкусить». Дитині поки ще не зрозуміло, чим їй це загрожує, але вона вже розпізнає сигнал тривоги і переживає страх.

В проблемі профілактики дитячих страхів важливі наступні моменти:

· Дітей ні в якому випадку не можна лякати – ні дядьком, ні вовком, ні лісом – прагнучи виховати її слухняними. Дитині відповідно до її психічного розвитку слід вказувати на реальну небезпеку, але ніколи не залякувати придуманими колізіями.

· Дорослі ніколи не повинні соромити дитину за страх, який вона відчуває. Глузування над боязливістю дитини можна розцінювати як жорстокість.

· Дитину ніколи не слід залишати одну в незнайомому для неї оточенні, в ситуації, коли можливі різноманітні несподіванки.

Ефективні методи та прийоми попередження та подолання дитячих страхів:

1. Підвищення загального рівня емоційних переживань дитини (досягнення комфортності в спілкуванні, очікуванні нової гри, максимальне розгортання критеріїв оцінки та похвали). При цьому велика увага приділяється підтримці в дитячому колективі атмосфери прийняття, безпеки, щоб дитина відчувала, що її цінують незважаючи на успіхи.

2. Метод послідовної десенсибілізації, суть якого полягає в тому, що дитину поміщають в ситуації, пов´язані з моментами, які викликають у неї тривогу й страх.

3. Метод «від реагування» страху, тривоги, напруги, що здійснюється за допомогою гри-драматизації, де діти за допомогою ляльок зображують ситуацію пов´язану зі страхом.

4. Маніпулювання предметом страху (прийоми «малювання страхів», «розповіді про страхи») в ході цієї роботи ситуації та предмети страху зображуються карикатурно.

5. Емоційне переключення, «емоційні гойдалки» (дитині пропонують зобразити сміливого та боягуза, доброго та злого тощо.

6. Лялько терапія ( у грі дитина стає сміливим героєм казки чи мультфільму, надає улюбленому герою роль захисника).

16.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

 

Запрошую до гри ” Чого не стало”

Логіко -математичні задачі для малят

15.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т. І.

Перегляд пізнавального відео ” Безпека в побуті”

Весела руханка ” Черепаха Аха- Аха-”

14.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Запрошую до гри ” Корисно- шкідливо”  та ” Коли це буває? Частини доби”

 

 

13.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Запрошую на гостини до казки. Перегляд казки ” Коза дереза”

Консультація для батьків

Які книги слід читати  дітям молодшого дошкільного віку?

hudlit7

 

Для дітей 3-4 років необхідно читати знайомі, улюблені дітьми художні твори, які читали раніше. Виховувати вміння слухати нові казки, оповідання, вірші, стежити за розвитком дії, співпереживати героям твору. Пояснювати дітям вчинки персонажів і наслідки цих вчинків. Повторювати найбільш цікаві, виразні уривки з прочитанного твору, надаючи дітям можливість договорювати слова і нескладні для відтворення фрази.
Інсценувати і драматизувати невеликі уривки з народних казок.
Вчити дітей читати напам’ять потішки і невеликі вірші.
Сприяти формуванню інтересу до книг. Регулярно розглядати з дітьми малюнки в знайомих книжках, яскраво і виразно розповідати їм про зміст ілюстрацій, заслуховувати висловлювання дітей.

10.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Пропоную пограти в цікаві ігри ” Кому потрібне сонце?” та ” Живе не живе”

 

 

09.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь  Оникієнко Т.І.

Пропоную переглянути а пограти в  ігри”Назви фрукт та колір” та ” Що схоже на сонце”

 

 

08.06.2022

Дистанційне навчання 

Вихователь: Оникієнко Т.І.

1.Дидактична гра “Сховай котика”

2.Пізнавальний мультик для дітей про правила безпеки

 

 

Консультація для батьків на тему: “Як вберегти дитину від укусів комах”

 

Як уберегти дитину від укусів комах

Весна, літо – дуже вдалий час для тривалих прогулянок і в місті і на природі на свіжому повітрі. На жаль, навіть найкращу погоду і відмінний настрій можуть затьмарити укуси комах. Якщо дорослі ще можуть запобігти укус комахи, то дитина в цьому плані майже беззахисний:він легко може не помітити примостився на своїй шиї або ручці комара. І не варто забувати, що багато комах є переносниками різних захворювань і інфекцій, тому захищати дітей від укусів комах особливо важливо. Так як же вберегти дитину від укусів комах? Про це та багато іншого читайте в цій статті.

Як уберегти дитину від укусу комара

Спочатку варто згадати про те, що комарі найбільш активні ввечері, коли вже спадає спека. Так само полчища комарів можна зустріти і вдень недалеко від водойм або в лісовий тіні. З огляду на ці особливості активності комарів, вибирайте з дитиною місця, в яких ризик потрапити під масові укуси найменш можливий, адже ніякий засіб не дасть вам 100% захисту.

У момент укусу крихітка зазвичай нічого не помічає, так як при укусі комарі впорскують невелика кількість речовин, які знеболюють ранку і розріджують кров, щоб комаха мало можливість максимально насититися в мінімальні терміни. І тільки після того, як комаха відлетіло, ранка починає свербіти і турбувати малюка, природною є реакція малюка – він починає розчісувати ранку. А це вже небезпечно тим, що таким чином ймовірність занесення в ранку інфекції зростає в рази. На жаль, малюк ще не може себе обмежити і не чесати зудить місце. Тому, по-перше, батькам потрібно коротко стригти нігтики дитині і стежити за їх чистотою.

Щоб зменшити свербіж, який дуже часто навіть заважає дитині спокійно спати, варто нанести на місце укусу спеціальну мазь від запалення після укусів комах, наприклад – Фенистил гель. Якщо дитина вже встиг розчесати ранку, то можна обробити її зеленкою.

Як запобігти укуси комарів будинку:

  • Обов’язковим атрибутом вікон є москітні сітки. Деякі люди віддають перевагу марлі, але марля, по-перше, слабо пропускає повітря, а, по-друге, набагато більш схильна до розривів і дефектів, через які комахи можуть спокійно проникнути в ваш будинок;
  • З давніх часів відомо, що комарі особливо не люблять такі запахи: гвоздика, аніс, базилік, евкаліпт, кедр. У домашніх умовах ці масла можна нанести на москітну сітку, а так само можна крапнути на холодну лампочку і включити світло або на свічку;
  • Так само хорошим відлякує засобом для комарів є фумігатор. Виберіть найбільш підходящий для вас – з пластиною або рідиною. Але варто пам’ятати, що не можна перебувати на відстані ближче 2 метрів до включеному фумігатори і в разі, якщо залишається без нагляду протягом всю ніч, потрібно щоб приміщення добре провітрювати;
  • Якщо немає можливості завісити всі вікна москітною сіткою або марлею, то над ліжечком дитини можна розвісити балдахін. До речі, на балдахін так само можна нанести аромо масла або спеціальні аерозолі від комарів.

Як запобігти укуси комарів на свіжому повітрі:

  • Репеленти (мазі та спреї від комах) можна застосовувати з трирічного віку, вибираючи препарати, розроблені спеціально для дітей. Маленьким дітям наносите репеллентние засоби прямо на одяг і ретельно стежте, щоб вони не виявилися в роті у дитини. Такі засоби захищають дитину на 1,5-2 години;
  • У жаркий день для дитячих ігор на природі краще вибирати відкрите, добре провітрюється місце, уникаючи високої вологої трави (при цьому не забувайте стежити, щоб дитину не продуло);
  • Щоб захистити найменших, використовуйте спеціальну москітну сітку на коляску, на неї так само можна нанести або аромо-масло або аерозоль від комарів;
  • У вологому тінистому лісі або в болотистій місцевості можна використовувати панами із захисною сіткою – діти часто носять їх із задоволенням, сприймаючи як елемент гри;
  • При прогулянці під час, коли комарі особливо активні, варто одягати дитину в легкий одяг з довгим рукавом.

Як уберегти дитину від укусів ос і бджіл

Яскраві одягу дитини і соковитий або солодкий продукт в його руці – справжня приманка для ос і бджіл. Помітити осине гніздо не завжди легко, зазвичай оси будують їх в тіні, під дахом веранди, сараю, альтанки або під сходами. Якщо ви помітили десь поблизу осине гніздо, то обов’язково забороніть дитині ходити по землі босоніж. Одягати дитину в такому випадку варто в одяг світлих тонів з довгими штанинами і рукавами.                                      Укуси ос і бджіл особливо небезпечні, тому що в разі особливої ??чутливості організму дитини до їх отрути навіть один укус може викликати важку алергічну реакцію. Це може бути температура, головний біль, нудота, блювота, набряк гортані. Якщо укус стався, то акуратно огляньте ранку. Жало треба витягти попередньо дезінфікованими голкою, пінцетом або нігтями, але дуже обережно, щоб не видавити залишки отрути. Потім прикладіть лід, накладіть марлеву серветку, змочену слабким розчином столового оцту: він нейтралізує залишки отрути. У разі побоювань викликайте швидку допомогу.

Як уберегти дитину від укусів кліщів

Пік активності кліщів – це травень і червень. Якщо на вулиці ще й сонячно і сухо, то це найнебезпечніший час. «Підчепити» кліща просто. Досить зачепити гілочку або травинку, на якій розташувалося комаха в очікуванні жертви. Кліщ безболісно занурює свій «хоботок» вглиб, добирається до підшкірних кровоносних судин, звідки і смокче кров. Він виділяє в ранку слину, з якої в організм людини можуть потрапити збудники інфекцій.

Як уберегти дитину від укусів кліщів:

  • Вирушаючи на прогулянку в улюблені місця перебування кліщів (старі ріллі, цілина, лісосмуги, копиці сіна, рослинність уздовж річки), вибирайте для крихти світлий одяг, на якій легше помітити кліща. Одягніть щільні штани або джинси, гольфи і закрите взуття – босоніжки не підходять. Штанини брюк заправляйте в чоботи або гольфи;
  • Повернувшись додому, огляньте малюка з ніг до голови, особливо уважно шию по межі волосяного покриву. Бувалі мандрівники радять оглядати малюка під час прогулянки не рідше разу на 2 години;
  • Кліщів можна принести додому в букеті квітів або з ягодами в кошику. Кліща, що присмоктався потрібно видалити пінцетом або пальцями. Всупереч поширеній повір’ям, на нього не можна капати маслом: якщо кліщ отруйний, він може спорожнити в кров дитини небезпечний вміст кишечника. Візьміть кліща ближче до шкіри і, злегка розгойдуючи, постарайтеся вийняти. Перевірте, чи не залишився хоботок в місці укусу: якщо кліщ висмикнуть разом з ним, він добре видно. Якщо хоботок залишився в шкірі, витягніть його як звичайну скалку. Ранку продезінфікуйте спиртом, зеленкою або йодом;
  • На перший погляд, не визначити, чи є кліщ переносником якого-небудь захворювання. Для перестраховки, якщо малюка вкусив кліщ, зверніться до медзакладу, де дитині введуть протикліщовий імуноглобулін для профілактики енцефаліту. Головне – встигнути це зробити в перші три дні після укусу;
  • Якщо ви плануєте прогулянку по парку або, тим більше, в ліс – ретельно підготуйтеся. Одягніть на малюка кофточку з довгим рукавом, причому, по крайней мере, манжет повинен щільно прилягати до зап’ястя. Комір краще високий. (Найбільш відповідний варіант – водолазка). Підберіть спортивні штанці, підлоги яких заправте в шкарпетки. (Виглядає не зовсім симпатично, зате безпечно!) Дуже добре, якщо на голову можна надіти капюшон з шнурками від, що стягують його;
  • Одяг краще вибирати світлих відтінків – на ній легше помітити паразита;
  • Зверху бажано одягнути куртку, тому що вона, як правило, зшита з досить слизькою для кліща тканини. А ось ворсисті кофтинки, навпаки, краще залишити вдома;
  • Ідеальний варіант застібки – блискавка (під неї складніше забратися);
  • Взуття для прогулянки по високій траві повинна бути досить високою. Кеди або кросівки тут не підійдуть.

 

07.06.2022. Дистанційне навчання в молодшій групі.                   

   Заняття: Художньо-естетична діяльність (Малювання +аплікація).

Вихователь групи  Оникієнко Т.І.

Завдання:

  1. Вивчення вірша про мишонка

2.Пальчикова гімнастика

3. Робота в Альбомі з художньої діяльності ІІ частина на сторінках 18-19.

 

 

 

06.06.2022.

Дистанційне навчання  молодша група.

Вихователь групи : Оникієнко  Т.І.

Комунікативно-мовленнєва діяльність Тема «Хто є у кого» Вихователь Оникієнко Т.І.

Завдання:

1.https://www.youtube.com/watch?v=HpilUwOcchc (перегляд першого відео)

2.Пальчикова гімнастика

3.На закріплення матеріалу з відео робота в Книзі малюка на сторінках  62-63.

03.06.2022р

 Дистанційне навчання

Вихователь Оникієнко Т.І.

Комунікативно-мовленнева діяльність + природне довкілля Тема «Домашні улюбленці».

Завдання:

  1. Відгадування загадок про кішку, котика та кошеня

Уночі не спить, мишей сторожить. (Кішка)

В хаті я мишей ганяю,

Вуса ще з дитинства маю,

Лапками чешусь щодня,

Я пухнасте ………… (Кошеня)

Ця тварина вже від ранку

Нам  співає колисанку,

Нявкає, муркоче,

Бо сметанки хоче.

Що це за воркотик?

Це пухнастий сірий………. (котик)

2.Фізкультхвилинка «Веселі тваринки» https://www.youtube.com/watch?v=hx6_QLh9fJQ

  1. Робота в Книзі малюка на ст.64. Розфарбувати котика та придумати про нього казочку «Жив собі поживав……»

02.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь : Оникієнко Т.І.

Комунікативно-мовленнева діяльність. Тема «Корисно-шкідливо».

Завдання: 1.Поговоріть з дитиною, що потрібно робити щоб бути  завжди зборовим?

  1. Пограйте в гру «Корисно- шкідливо»

3.Фвізкультхвилинка «Якщо весело живеться» https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU

4.Робота в Книзі малюка на сторінці 74-75.

01.06.2022

Дистанційне навчання

Вихователь групи : Оникієнко Т.І

Консультація для батьків : “Як зробити літо корисним? Поради для батьків”

З настанням літа турбот менше лише у дітей – у батьків їх тільки додається. Ці місяці відпочинку треба якось організувати.
Весь навчальний рік наші діти трудяться і це не може не позначитися на здоров`ї.
Перше, що можуть і повинні зробити батьки влітку, – постаратися зміцнити здоров`я дитини. Адже від того, як дитина відпочине, набереться сил за літо, багато в чому залежить її працездатність і успішність в навчанні. Поради тут традиційні, але часом в суєті ми забуваємо про найпростіш

  1. Організовуйте літо
    Складіть план на все літо: наприклад, на три тижні поїдеш в гості до бабусі, потім поїдемо на море, місяць поживемо на дачі тощо. Немає значення, які саме пункти плану будуть включені в нього, важливо, щоб канікули були будь-яким чином організовані. Багато сімей складають такі плани спільно з сім`ями друзів. Навіть маленькі діти готують за до запланованих поїздок, чекають на них, фантазують.
    2. Комп`ютер і телевізор – у відставку
    Звичайно, здорово, якщо є можливість поїхати з дитиною в будинок відпочинку або санаторій,. Але якщо все ж таки частину літа їй доведеться провести удома, треба продумати, чим вона буде зайнята, як краще розпланувати час. Треба постаратися всіма силами відвернути її від сидіння перед телевізором або комп`ютером. Хай грає в рухомі ігри на повітрі, грає на вулиці, малює – та хіба мало захоплюючих речей можна придумати.
    Пам`ятайте, що найбільш утомливі для дітей комп`ютерні ігри, розраховані на швидкість реакції: “стрілялки”, “бродилки”, “доганялки”.
    Якщо вдень дитина сидить удома, старайтеся увечері і у вихідні дні разом якомога більше часу проводити на вулиці – грайте у футбол, катайтеся на велосипеді, роликах, ходіть купатися. Літні вечори довгі, домашнє господарство почекає: здоров`я дітей дорожче.
    3. Літо без небезпеки
    На канікули необхідно поклопотатися і про безпеку дитини. Пам`ятайте, що на канікули значно збільшується ризик не тільки вуличного, але і побутового травматизму.
    Перевірте дитяче спортивне спорядження: самокат, велосипед, тощо – все повинно бути справне. Переконайтеся, що все гаразд і з екіпіровкою для цих занять – вона повинна бути зручною і безпечною.
    4. “Притиск” дня
    Найгостріше питання канікул – режим дня. Раннє вставання, звичайно, набридає за навчальний рік, і влітку багато дітей сплять мало не до обіду і надто пізно лягають. А це не найздоровіші звички. Прагніть все ж таки зберігати більш-менш звичним режим. Це, звичайно, не означає, що недопустимі якісь відхилення від режиму, але вони повинні бути розумними.
    Дослідження показують, що більшість дітей протягом навчального року недосипають. В результаті розвиваються неврози, наростає стомлення. Тому на канікули ця важлива для організму, що росте, біологічна потреба повинна задовольнятися повністю: маленькі діти повинні спати близько 10 годин.
    5. Морозива – від пуза
    Літом батьки часто упускають контроль за харчуванням дитини. І гроші на розваги ті часто витрачають або на чіпси, морозиво і газовану воду, або на похід в заклади фаст-фуду. Шлункам дітей це користі не принесе. Їм куди потрібніші молочні, овочеві, фруктові страви, повноцінні сніданки і обіди. Спробуйте захопити дитину сумісними кулінарними фантазіями: долучайте її до приготування смачного салату або десерту, до випічки пирога або отримання свіжовичавленого соку. А попутно можна і розповідати про правила здорового харчування, закріплювати загальноосвітні знання (колір, форма, смак, моторика тощо).
    Якщо є можливість провести літо на дачі, запропонуйте синові або дочці засадити “власну” грядку овочів або ягід, розкажіть, які страви можна з них приготувати.
    6. Загартування
    Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму , як у повсякденному житті, так і спеціально організованого ( повітряні, сонячні ванни, водні процедури, дозований біг, ходіння босоніж тощо). Повітряні ванни приймаються при температурі повітря + 21 С до + 15 С до 30 хвилин влітку. Коли дуже тепло діти можуть бавитися весь день у самих трусиках та легеньких маєчках. Завдяки сонячним променям від під шкірою відкладається вітамін «Д», що оберігає малюків від хвороб.
    Водні процедури ( обливання, купання) очищують шкіру від бруду, поліпшують кровообіг у судинах.
    Повітря лісів , садів або міських парків насичене особливими речовинами – фітонцидами, що збагачують кров киснем.
    Сонце, повітря, вода – то все надійні засоби , котрі, як-то кажуть : «завжди під рукою».
    В процесі загартування ними підвищується стійкість дитячого організму до змін у навколишньому середовищі, тренується реакція на перепади температури.
    Загартування поліпшує обмін речовин, благотворно позначається на роботі дихальної, серцево – судинної систем, підвищує м’язів тонус. Крім того, воно підвищує провідність у нервових клітинах, що , в свою чергу, сприяє поліпшенню умов для розвитку мислення.
    Оздоровлений та загартований організм легше переносить фізичні і розумові навантаження.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.