Молодша група “ПЕРЛИНКИ”
28.09.2022р.
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т. В.
Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: “Осінні явища в природі”
Мета: формувати у дітей уявлення про пори року, вчити розпізнавати і називати ознаки осінньої погоди, ознайомлювати з характерними – дощ, листопад, розвивати мислення, мовлення, увагу, виховувати естетичне почуття краси осінньої природи.
Обладнання: ілюстрація із зображенням осені, картинки із осінніми явищами.
Хід заняття
1. Загадування загадки:
У садках, в гаях блукає,
В жовте листя одягає.
Золотим укриє постіль,
Жде сестрицю білу в гості.
Розглядання ілюстрації із зображенням осінні.
Яка пора року зображена?
Якого кольору стали листочки на деревах?
Що часто іде восени?
Що збирають в саду та на городі?
2. Гра “Звуки осені”. Дорослий називає слова, а діти виконують відповідні дії. Наприклад, шелест листочків, шум дощу, шум вітру і т д.
3. Фізкультхвилинка “Наша осінь щедра, наша осінь мила”
4. Дидактична гра “Що нам осінь принесла”. Розпізнавати та називати осінні явища.
Підсумок заняття
Які зміни в природі відбуваються восени?
Як світить сонечко?
Який стає день?
27.09.2022р.
Дистанційне навчання
Молодша група ” Бджілка”
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання “Осінь в гості завітала”
Мета: розвивати вміння відповідати на запитання, складати короткі розповіді, розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас, вчити ритмічно на аркуші паперу малювати фарбами, виховувати цікавість до природних явищ, які відбуваються восени.
Обладнання: зображення осені, фарба, пензлики, аркуш паперу, склянка з водою
Хід заняття
1. Розглядання картинки із зображенням осені в лісі.
Яка пора року на картинці?
Якого кольору стали листочки на деревах?
Що листочки роблять?
Що стає з травою?
Що ще часто відбувається восени?
2. Промовляння чистомовки
Щі – щі – щі – знов осінні йдуть дощі,
Щі – щі – щі – мокрі трави і кущі,
Щу – щу – щу – щось давно нема дощу,
Щем – щем – щем – двір залитий весь дощем,
Ща – ща – ща – не виходьте без плаща.
3. Дидактична гра “Осінь – добре, осінь – погано”
4.Фізкультхвилинка “Осінь, осінь, ти ласкава казка”
5.Малювання “Осінній дощик”
Підсумок заняття
– Про яку пору року ми з вами говорили?
– За що ви осінь любите?
26.09.2022р.
Дистанційне навчання
Молодша група
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т. В.
Ознайомлення з соціумом + Ліплення
Тема: “Осінь”
Мета: знайомити дітей з змінами в природі, які відбуваються восени, вчити відповідати на запитання, розкачувати кульки з пластиліну та притискати, розвивати словниковий запас, зв’язне мовлення, увагу, пам’ять, виховувати любов до природи.
Обладнання: картинки із зображення осені, пластилін, дощечка для ліплення
Хід заняття
1. Перегляд відеоролика (перейти за посиланням на сайт)
https://www.youtube.com/watch?v=wrHrY5_BsrQ
2. Дидактична гра “Осінь яка?” Називати слова, які означають ознаку предмета.
3.Слухання пісні про осінь “Осінь в лісі”
https://youtube.com/watch?v=nyzSvf6a6hk&feature=share
4.Ліплення”Осіннє дерево”
Підсумок заняття:
-Про яку пор року ми говорили?
-Що дарує нам осінь?
-Що ми ліпили?
23.09.2022р.
Дистанційне навчання
Молодша група
Вихователі: Кириленко Т. В., Верезуб В. А.
Розвиток мовлення + художня література
Тема: “Заучування вірша Г. Бойка “Сонечка умита”
Мета: систематизувати та розширювати знання дітей про сонце, вчити сприймати і запам’ятовувати вірш, передавати настрій за допомогою інтонації, розвивати пам’ять, мовлення.
Обладнання: люстерко, картинки із зображенням частин доби.
Хід заняття
1. Сюрпризний момент – сонячний зайчик.
Гра “Куди сів сонячний зайчик”. Дорослий за допомогою люстерка пускає сонячних зайчиків і просить назвати, куди сів сонячний зайчик.
2. Читання вірша Г. Бойка “Сонечка умита”.
Задивилось сонечко
На маленьку Сонечку:
Сонечка умита,
Сонечка одіта.
Чисті черевички,
У косичках стрічки.
Усміхнулось сонечко
До малої Сонечко.
На кого задивилось сонечко? Як виглядає дівчинка? Що в неї в косичках? Як реагувало сонечко на дівчинку?
Повторне читання вірша, повторення вірша дітьми за дорослим.
3. Перегляд мультика для дітей ” Сонце і місяць”
https://youtube.com/watch?v=ZXjCCORYRCs&feature=share
4. Дидактична гра “Коли це буває?” Називати частини доби та дії, які виконують люди вдень, коли світить сонце та вночі, коли сонечко відпочиває.
5. Промовляння чистомовки:
Рі – рі – рі – світить сонечко вгорі, ля – ля – ля – шле промінчик нам здаля, ра – ра – ра – ось і кінчилася гра.
Підсумок заняття
– Який ми вчили віршик?
– Коли сонечко сходить, а коли лягає відпочивати?
22.09.2022р.
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Кириленко Т. В., Верезуб В. А.
Логіко – математичний розвиток “Сонечко”
Мета: закріпити знання дітей про сонце, як об’єкт неживої природи, вчити порівнювати сонце з предметами, які нас оточують, знаходити асоціації з певними ознаками, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, мовлення, виховувати спостережливість, пізнавальний інтерес.
Обладнання: зображення сонечка, предметні картинки.
Хід заняття
1.Дидакттчна гра “Склади з частин ціле” (сонце)
Виправляти в умінні складати щ частин ціле; розвивати увагу, дрібну моторику рук.
2.Дидактична гра “Виклади довгі та короткі промінці сонечку”
Вчити розрізняти поняття довгий, короткий. Розвивати дрібну моторику рук.
3.Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=LuJd49zbNuY
4.Дидактична гра “На що схоже сонечко” (перейти за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=jaQFBWKFZ6Q
Підсумок заняття
– В які ігри ми гралися?
– Хто завітав в гості, грав з вами в гру?
21.09.2022р.
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т. В.
Ознайомлення з природою + Розвиток мовлення
Тема: “Розмова про сонечко”
Мета: формувати знання дітей про об’єкт неживої природи – сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді люди, птахи, тварини і рослини. Розвивати пізнавальну активність, мовлення, мислення. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.
Обладнання: зображення сонця, картини до гри “Сонечко яке?”.
Хід заняття
1. Дидактична гра “Сонечко яке?”. Підбирати слова, які характеризують ознаку предмета.
2. Імітаційна емоційна вправа “Злови промінчик”.
Дітки підстрибують, ловлять промінчик сонечка і ховають собі у долоньки.
3. Відеоролик “Розмова про сонечко” (перейти за посиланням).
https://www.youtube.com/watch?v=XEWN-vpwZjk
4. Слухання пісеньки “Осіннє сонечко”
Підсумок заняття
– Про що ми з вами говорили сьогодні?
– Де живе сонечко?
– Яку воно приносить користь?
20.09.2022р.
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”Розвиток мовлення + Малювання
Тема: “Сонечко”
Мета: продовжувати знайомити дітей з властивостями сонця, порівнювати з предметами які нас оточують; вчити малювати нетрадиційними техніками; формувати позитивне ставлення до навколишнього світу; виховувати любов до зображувальної діяльності.
Обладнання: зображення сонечка, фарба зеленого, жовтого, червоного, помаранчевого кольорів, аркуш паперу, пензлики, листочки дерев.
Хід заняття
1.Загадка:
Удень по небу гуляє,
А ввечері на землю спати лягає.
(Сонце)
-Якої форми сонечко?
-Якого кольору?
-Де знаходиться сонце?
-Що воно робить?
– Яким буває сонечко?
– В яку гру грали?
– Чим малювали промінчики сонечку?
Дистанційна робота
Молодша група
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т. В.
Тема: “Сонечко і хмаринки”
Мета: формувати у дітей уявлення про ознаки сонця і хмар, розвивати пізнавальний інтерес до природи і природних явищ, продовжувати вчити відгадувати загадки, виховувати спостережливість, охайність, цікавість до творчості.
Обладнання: ілюстрації із зображенням сонця, хмаринок, загадки, кольоровий папір, клей, ножиці, олівець, лінійка, серветки.
Хід заняття
Загадування загадок
Цілу нічку спочиває,
А вдень по небу гуляє:
Дуже тепле і яскраве,
Промінці нам шле ласкаві
Загляда в віконечко
Що це, дітки? (Сонечко)
Як м’який куточок вати,
Небосхилом припливла –
Діткам дощик принесла.
Знають Петрик і Маринка,
Що звичайно, це …(хмаринка).
– Розкажіть яке воно?
– А якого кольору хмаринки бувають?
Об’ємна аплікація “Сонечко”
– Якого кольору сонечко?
– А якого кольору бувають хмаринки?
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А.,
Кириленко Т. В.
Художньо-продуктивна діяльність (художня література)
Тема: “Відгадування загадок про квіти”
Мета: розширити й узагальнити знання дітей про осінні квіти ( айстри, чорнобривці, жоржини); вчити відгадувати загадки про квіти за їх особливими ознаками; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до рослин.
Обладнання: зображення квітів, загадки.
Хід заняття
Пропонується діткам розказати про квітку. Квітка яка?
– Про які квіти відгадувати загадки?
– Які квіти сподобались найбільше
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т. В.
Логіко – математичний розвиток за темою “Квіти”
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із квітами своєї місцевості, формувати уявлення про колір, форму, вправляти в умінні орієнтуватися в просторі, розвивати мислення, моторику, відчуття кольорів.
Обладнання: зображення квітів, метеликів, клумб у вигляді геометричних фігур, зразок квітки – веселки, кольорові олівці.
Хід заняття
1. Дидактична гра “Посади метелика на квітку”
– Якого кольору квіти та метелики?
– Якої форми клумби для квітів?
– Якого кольору пелюстки у квітки – веселки?
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А.,
Кириленко Т. В.
Тема: “Що ти знаєш про квіти”
Мета: вчити дітей відгадувати загадки про квіти, закріпити знання дітей про будову квітки, що потрібно для її росту та догляду за ними; розвивати знання про те де ростуть квіти, та як їх називають. Виховувати любов та турботливе ставлення до живої природи.
Обладнання: картинка з зображенням квітів та інвентарем для догляду за квітами.
Хід заняття
Діти заплющують очі, дорослий ховає картинку з зображенням квітки. Діти називають якої картинки не стало. Гра повторюється.
– З чого складається квітка?
– Що потрібно для її росту?
– З якими квітами ви гралися?
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А.,
Кириленко Т. В.
Ознайомлення з соціумом + Ліплення
Тема: “У квітнику” + “Чарівні квіти”
Обладнання: метелик, картинки із зображенням квітів, розрізані картинки із квітами, картинки із будовою квітки, пластилін, дощечка для ліплення, аркуш паперу, серветки.
Хід заняття
Сюрпризний момент.
Прилетів метелик.
Дидактична гра “Що є у квітки?” Розгляд квітки та знайомство з її будовою.
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т.В.
Тема: “Осінні квіти моєї країни” + “Барвисті квіти”
Мета: розширювати уявлення та знання дітей про квіти, які ростуть у квітнику своєї місцевості. Навчати визначати основні частини будови квітки, малювати квіти долонею руки, формувати вміння описувати квітку за допомогою запитань. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, виховувати любов до природи, охайність під час малювання, естетичні почуття.
Обладнання: картинки із зображенням квітів, фарба, аркуш паперу, серветки, пензлик.
Хід заняття
Загадування загадок про квіти
Дидактична гра “Впізнай квітку”. Потрібно серед багатьох квітів вибрати квітку, з якою познайомились і спробувати вірно назвати.
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т.В
Читання оповідання В.Сухомлинського “Як їжачиха приголубила своїх їжаченят”
Мета: ознайомлювати малят з основними моральними якостями: доброта, любов; пояснити, що добре бути ніжним, привітним, а недобре бути грубим, злим. Вчити називати та розрізняти тварин та їх дитинчат, виховувати бережне ставлення до тварин, любов та повагу між членами сім’ї.
Обладнання: іграшковий їжачок, картинки із зображенням диких тварин, книги про тварин.
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т.В.
Логіко- математичний розвиток
Тема: “Складання казки “Колобок”
Мета: вчити дітей розрізняти геометричні фігури за кольором та формою; розвивати дрібну моторику рук, вміння відтворювати послідовні дії; виховувати увагу.
Обладнання: геометричні фігури, зображення сороки.
Хід заняття
1. Сюрпризний момент. Прилетіла сорока – білобока і принесла нам загадку про казку.
Ось послухайте, яку саме казочку сорока хоче щоб ми пригадали.
Його баба випікала,
На віконце викладала.
Він від баби з дідом втік,
І у лісі швидко зник. (Колобок)
Перегляд казки “Колобок”
2. Дидактична гра “На яку геометричну фігуру схожий предмет”
Дистанційне навчання
Молодша група “Бджілка”
Вихователі: Верезуб В. А., Кириленко Т.В.
Комунікативний розвиток + Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема: “Спостереження за чорнобривцями”
Мета: знайомити дітей з осінніми квітами, зокрема, чорнобривцями, їх зовнішнім виглядом, значенням для людини. Розвивати пізнавальний інтерес, позитивне ставлення до навколишньої природи, зв’язне мовлення, мислення. Вчити дітей бачити красу в природі, милуватися нею, захищати її. Виховувати естетичні почуття, любов до рідної природи.
01.09.2022р.
Дистанційне навчання
Вихователі: Верезуб В.А., Кириленко Т.В.
Тема: “Мій рідний край”
1. Бесіда “Моє місто”. Познайомити дітей з визначними місцями рідного Конотопа
2.Дидактична гра “Наше чудове місто”
3. Мовленнєва гра “На чому я подорожую”