ПЕДАГОГІЧНА РАДА

  Рішення педагогічної ради №4 від 28.05.2025 «Підсумки діяльності педагогічного колективу, виконання річного плану роботи за 2024-2025 навчальний рік. Досягнення та проблеми»

1.Роботу за 2024-2025 навчальний рік вважати на належному рівні.

2.Визначити пріоритетні напрямки та завдання на 2025-2026 навчальний рік, враховуючи зазначені недоліки за минулий навчальний рік, до 01.08.2025.

3.З 02.06.2025 по 29.08.2025 перевести  заклад дошкільної освіти  на оздоровчий період.

4.Затвердити «План роботи на оздоровчий період», розподіл часу на процеси життєдіяльності та розклад організованої діяльності дітей дошкільного віку, передбачивши змістовну роботу за всіма напрямками діяльності та забезпечити його виконання.

5.Підвищити персональну відповідальність всіх працівників за збереження життя, здоров’я дітей, дотримання санітарних норм, техніки безпеки та протипожежних правил під час літнього оздоровчого періоду.

6.Вихователю-методисту, БИРКУН Н.В.:

6.1.Забезпечити систематичне підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань фізичного виховання дітей дошкільного віку (через вебінари, онлайн-курси, методичні об’єднання).

6.2. Постійно проводити роботу з підвищення професійної компетентності педагогів з питань мовленнєвого розвитку та соціалізації дошкільників протягом 2025-2026 навчального року.

6.3. Організувати та провести протягом 2025-2026 навчального року семінари-практикуми для педагогів за темами: «Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей дошкільного віку: від теорії до практики»,  «Формування соціальної компетентності дошкільників через ігрову діяльність».

6.4. Забезпечити регулярне проведення відкритих показів занять (освітньої діяльності) з акцентом на ефективні прийоми та методи розвитку мовлення та соціалізації. Графік відкритих показів затвердити до: 15.09.2025.

6.5. Проводити індивідуальні консультації для педагогів, які потребують методичної допомоги у зазначених напрямах.

6.6. Сприяти обміну досвідом між педагогами закладу дошкільної освіти, впровадженню кращих практик у повсякденну роботу.

6.7.Організувати створення у наступному навчальному році необхідних умов для освітньої діяльності у закладі.

6.8.Сприяти активізації педагогічного колективу у використанні інноваційних технологій в своїй роботі.

6.9. Активізувати контрольно-аналітичну діяльності щодо роботи педагогів з питань самоосвіти.

6.10. Протягом року забезпечувати умови по залученню педагогів до участі в міських і обласних конкурсах професійної майстерності.

6.11. Постійно заохочувати педагогів до просвітницької діяльності закладу дошкільної освіти у засобах масової інформації – фахових педагогічних журналах, періодичних виданнях, онлайн-платформах.

7.Педагогічним працівникам закладу дошкільної освіти:

7.1. До 01.09.2025. переглянути та оновити зміст предметно-розвивального середовища в групових кімнатах та на ігрових майданчиках, спрямовуючи його на стимулювання мовленнєвої активності та формування соціальних навичок дітей.

7.2.Постійно відстежувати зміни в законодавстві та методичних рекомендаціях щодо запобігання та протидії булінгу.

7.3.Активно вивчати нові підходи, методики та програми з профілактики булінгу в дошкільному віці. Обмінюватися досвідом з колегами, як усередині закладу, так і за його межами.

7.4.Уважно спостерігати за поведінкою дітей, їхніми взаємовідносинами, особливо під час ігор, прогулянок, вільного часу. Звертати увагу на будь-які зміни в поведінці дитини (тривожність, замкнутість, агресія, небажання йти в садок тощо).

7.5.При перших ознаках можливого булінгу (навіть якщо це здається «дитячими пустощами») негайно втручатися та зупиняти небажану поведінку. Не ігнорувати ситуації, які можуть перерости у булінг.

7.6.Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти.

7.7.Активізувати роботу щодо публікацій методичного доробку в періодичних виданнях та на освітніх онлайн-платформах.

7.8. Систематично впроваджувати в освітній процес:

-з мовленнєвого напряму: артикуляційні вправи, дихальну гімнастику, пальчикові ігри, ігри на розвиток дрібної моторики, мовленнєві ігри, різні види розповідей (переказ, за картинками, з власного досвіду), театралізовану діяльність;

-з напряму «Дитина в соціумі»: сюжетно-рольові ігри, ігри на розвиток емоційного інтелекту та емпатії, морально-етичні бесіди, колективні форми діяльності, спрямовані на формування навичок співпраці та взаємодопомоги.

7.9. Приділяти особливу увагу індивідуальній роботі з дітьми, які мають низький рівень мовленнєвого розвитку або потребують додаткової підтримки у соціалізації.

7.10. Підвищувати власну професійну компетентність шляхом самоосвіти, вивчення фахової літератури, відвідування вебінарів та тренінгів з питань мовленнєвого розвитку та соціалізації дошкільників.

7.11. Активно взаємодіяти з батьками вихованців, надавати їм рекомендації щодо розвитку мовлення та соціальної адаптації дітей у домашніх умовах.

7.12.Активізувати співпрацю з батьками щодо організації рухової активності дітей вдома та залучення їх до спортивних заходів (за безпекових умов).

7.13.Активно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для обміну досвідом та отримання методичної підтримки з питань фізичного розвитку дітей.

7.14.Приділяти особливу увагу організації рухової діяльності дітей під час перебування в укриттях (проводити рухливі ігри малої інтенсивності, пальчикову гімнастику, вправи на релаксацію).

7.15.Продовжувати практику проведення днів здоров’я та спортивних розваг з урахуванням безпекової ситуації та психоемоційного стану дітей.

 

Рішення педагогічної ради №3 «Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку»

 1.Затвердити рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти від 14.02.2025, протокол №3.

2.Рішення попередньої педагогічної ради вважати виконаним.

3.Роботу закладу відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти з освітнього напряму «мовлення дитини»  вважати на достатньому рівні.

4.Вихователям групи раннього віку Оникієнко Т.І., Биркун А.А., та молодшої групи Нероді Н.Ю.:

4.1.Більше використовувати в роботі обладнання для театралізованої діяльності та ряжання, постійно.

5.Вихователям всіх вікових груп:

5.1.Під час занять орієнтуватися на стан, інтерес, рівень активності дітей і варіювати дібрані для занять методи, прийоми, дидактичні засоби.

5.2.Продумувати основні запитання під час підготовки до занять та інших форм роботи з дітьми. Кількість таких запитань має бути обмеженою, аби не перетворювати розмову на допит.

5.3.Запитання до текстів та ілюстрацій формулювати так, аби не породжувати однослівну відповідь.

5.4.Планувати та проводити індивідуальну роботу з мовленнєвого розвитку дошкільників, протягом навчального року.

5.5.Звертати увагу на мовлення дітей під час різних форм роботи та самостійної діяльності, виправляти та коригувати помилки, за потреби.

5.6.Постійно проводити роботу з батьками щодо спілкування з дітьми державною мовою.

5.7.Систематично звертати увагу на власний досвід дітей, давати можливість обдумувати свої відповіді, доводити їх правильність, передбачати варіативність.

5.8.Для розвитку активного мовлення дітей, частіше використовувати проблемні запитання даючи малюкам можливість фантазувати, думати та робити висновки.

5.9.Протягом усього атестаційного періоду накопичувати свої матеріали та постійно підвищувати кваліфікацію приймаючи участь у різноманітних конкурсах, вебінарах, семінарах, друкуючи свої наробки у фахових виданнях та на всеукраїнських порталах.

 

 

Про затвердження рішення педагогічної ради №2 від 29.11.2024.

«Сучасні підходи до розвитку творчих здібностей дошкільників»

       Для дитини мистецтво насамперед увиразнює найсильніші почуття та емоції, естетичні та гедоністичні переживання та найвищі цінності – почуття щастя, прихильності, любові, патріотизму, доброго ставлення, дружби тощо. Мистецька освіта в дошкільні роки – це процес і результат становлення духовності, індивідуального зростання дитячої особистості, розвитку мистецько-творчих здібностей та набуття особистого досвіду мистецької діяльності. 

1.Рішення попередньої педагогічної ради вважати виконаним.

2.Затвердити розклад занять із внесеними змінами, до 05.12.2024.

3.Вихователю-методисту, Биркун Н.В.:

3.1.Організувати впровадження проекту «Думай на рівних» в закладі дошкільної освіти з 09.12.2024.

3.2.Внести зміни у розклад занять дошкільних груп, інтегруючи з заняттями за проектом «Думай на рівних», до 05.12.2024.

3.3.Надавати методичну допомогу педагогам, які будуть впроваджувати проект «Думай на рівних», протягом 2024/2025 навчального року.

3.4.Відповідно встановлених вимог та термінів, надавати звітність про хід впровадження проекту, методисту з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Міщенко Л.Б.

4.Вихователям, Литвиненко Т.С., Оникієнко Т.І., Верезуб В.А.:

4.1.Пройти навчання на платформі Think Equal з соціального та емоційного навчання для дітей раннього віку «Думай на рівних», до 03.12.2024.

4.2.Ознайомитися з електронною версією матеріалів з впровадження проекту «Думай на рівних», до 06.12.2024.

5.Вихователям всіх вікових груп:

5.1.Дотримуватися режиму дня та розкладу занять з художньо-естетичного напрямку враховуючи безпекову ситуацію під час дії воєнного стану, постійно.

5.2.Художньо-естетичну діяльність планувати за принципами інтеграції, постійно.

5.3.Роздрукувати репродукції картин відомих українських художників, відповідно рекомендацій освітніх програм які використовуються у ЗДО, до 01.02.2025.

5.4.Надавати дітям право вибору та можливості самостійно розв’язувати завдання або проблемні ситуації з художньо-естетичного напрямку, постійно.

5.5.Протягом роботи з художньо-естетичної діяльності урізноманітнювати форми пізнавальної діяльності: дослідження, експериментування та моделювання різних за величиною об’єктів.

5.6.Організувати у групових кімнатах місця для виставок дитячих робіт, де малюки можуть бачити, порівнювати, аналізувати, презентувати свої вироби, до 01.02.2025.

5.7.Проводити роботу з батьками з даного напрямку, виносити питання на групових батьківських зборах, постійно.

5.8.Звертати увагу на здібних дітей та проводити з ними відповідну роботу, постійно.

6.Практичному психологу, Литвиненко Т.С.:

6.1.Організовувати заходи для педагогів ЗДО з питань інноваційних методів роботи з обдарованими і здібними дітьми, протягом 2024/2025 навчального року.

6.2.Організувати виставку персональних робіт обдарованих та здібних дітей, до кінця травня.

 

 

План засідань педагогічної ради на 2024/2025 навчальний рік

Тема/зміст заходів Термін проведення Відповідальний Примітка
1. Педагогічна рада №1

Про завдання діяльності колективу на 2024/2025 навчальний рік в умовах воєнного стану та пріоритетні напрямки роботи у новому навчальному році:

1.   Про обрання секретаря педагогічної ради на 2024/2025 н.р.

2.Аналіз виконання рішень  педагогічної ради № 4

3. Про готовність ЗДО до нового навчального року.

4.Про річні завдання та план роботи ЗДО на новий 2024/2025 навчальний рік.

5. Про обговорення  листа МОН від 27.08. 2024 № 1/15368-24 «Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році».

6.Про схвалення  плану роботи закладу дошкільної освіти на 2023/2024 н.р., визначення його форми, структури, кількості розділів, їх назв, розгляд пропозицій керівника про кількість додатків до плану роботи та їх оформлення (обговорення).

7.Про схвалення: освітньої програми закладу на 2024/2025 н.р.; програмового забезпечення; форми проведення моніторингу   якості освіти (результативності виконання Базового компонента дошкільної освіти й  ходу виконання обраних програм розвитку, виховання й навчання дітей у кожній віковій групі).

8.Затвердження: орієнтовної кількості занять на тиждень за віковими групами на 2024/2025 н.р.; форми планування освітнього процесу; плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024/2025 н.р.; графіків роботи гуртків; плану роботи творчої групи.

9.Про дотримання педагогічної етики й особливу відповідальність педагогічних працівників у рамках реалізації заходів щодо профілактики булінгу (цькування) та насилля над дітьми.  Про заходи з охорони дитинства.

10.Про підсумки проведення літнього періоду в закладі дошкільної освіти (довідка).

11.Про атестацію педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році (інформація).

29.08. Директор, сестра медична старша, вихователь-методист, педагогічний колектив

 

2. Педагогічна рада №2

«Сучасні підходи до розвитку творчих здібностей дошкільників»

1. Про виконання рішень попередньої педради

2.Про вектори освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» за оновленим БКДО.

3.Про особливості організації занять з художньо-продуктивних видів діяльності у ЗДО. (З досвіду роботи).

4.Про вплив нетрадиційних технік малювання на розвиток творчих здібностей дошкільників. (З досвіду роботи: вихователі старшої групи).

5.Про систему, послідовність планування та організацію роботи з формування мистецько-творчої компетентності дошкільників. (Довідка за результатами тематичного вивчення).

6.Проєкт рішень засідання педагогічної ради

 

29.11.

 

Директор, вихователь-методист, педагогічний колектив

 

3. Педагогічна рада №3

Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку

1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.Заняття з розвитку мовлення: сучасний підхід.

3.Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми.

4. Колективне сюжетоскладання як засіб розвитку зв´язного мовлення дошкільників.

5.Розвиток діалогічного мовлення дітей дошкільного віку під час сюжетно-розвивальних ігор (з досвіду роботи).

6.Стан  роботи з організації  мовленнєво-комунікативного розвитку дітей дошкільного віку (довідка перевірки).

7.Про атестацію педагогічних працівників.

8.Проект рішень педагогічної ради

 

26.02.

 

Директор, вихователь-методист, педагогічний колектив

 

 

 

4. Педагогічна рада №4

Підсумки діяльності педагогічного колективу, виконання річного плану роботи за 2024/2025 навчальний рік. Досягнення та проблеми.

1. Про виконання рішень попередньої педради.

2.Аналіз виконання плану роботи на 2024/2025 н. р.: результативність, досягнення, недоліки.

3.Про підсумки моніторингу   якості освіти (результативність виконання Базового компонента дошкільної освіти, якість виконання програм розвитку, виховання й навчання дітей у кожній віковій групі).

4.Про проведення фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі, аналіз показників рухової підготовленості  дітей дошкільного віку.

5.Моніторинг сформованості готовності до школи дітей старшого дошкільного віку.

6.Про виконання програмових вимог, здобутки й досягнення в діяльності всіх вікових груп за рік (звіти вихователів).

7.Про реалізацію заходів щодо профілактики булінгу (цькування) та насилля над дітьми.

8.Про підсумки атестації педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році.

9. Про організаційні питання проведення літнього оздоровчого періоду 2025.

10.Затвердження орієнтовного розкладу занять на тиждень, режиму дня, схвалення плану роботи закладу дошкільної освіти на  літній період 2025.

 

28.05.

 

Директор, сестра медична старша, вихователь-методист, педагогічний колектив

 

 

 

 

Рішення педагогічної ради №1 від 29.08.2024  «Про завдання діяльності колективу  на 2024/2025 навчальний рік в умовах  воєнного стану та пріоритетні  напрямки роботи у новому навчальному році»

З метою якісної організації навчально-виховного процесу у новому 2024/2025 навчальному році та на основі ухвалених рішень педагогічної ради «Про завдання діяльності колективу на 2024/2025 навчальний рік в умовах воєнного стану та пріоритетні напрямки роботи у новому навчальному році» (протокол від 29.08.20234 року №1),

1.Секретарем педагогічної ради протягом  2024/2025 навчального року призначити вихователя-методиста, Наталію БИРКУН.

2.Взяти до відома інформацію про виконання рішень педагогічної ради від 30.05.2024, №4.

3.Роботу закладу протягом літнього оздоровчого періоду 2024 року вважати виконаним на достатньому рівні.

4.Затвердити план роботи закладу дошкільної освіти на 2024/2025 навчальний рік.

5.Затвердити освітню програму роботи закладу дошкільної освіти на новий 2024/2025 навчальний рік, програмового забезпечення, форми проведення моніторингу якості освіти.

6.Затвердити режим дня та орієнтовну кількість занять на тиждень за віковими групами на новий 2024/2025 навчальний рік, форми планування освітнього процесу.

7.Затвердити режим та розклад дистанційної роботи з дітьми які не відвідують заклад на 2024/2025 навчальний рік.

8.Затвердити плани та списки педагогічних працівників для проходження курсів з підвищення кваліфікації та атестації у 2024/2025 навчальному році.

9.Затвердити програми та графіки гурткової роботи на новий 2024/2025 навчальний рік.

10.Затвердити склад і план роботи творчої групи на новий 2024/2025 навчальний рік.

11.Вихователю-методисту, Наталії БИРКУН:

11.1.Постійно надавати методичну допомогу вихователям, щодо осучаснення та поповнення осередків по групах.

11.2.Оприлюднити на веб-сайті закладу матеріали підготовки закладу до нового 2024/2025 навчального року, до 06.09.2024.

12.Вихователям усіх вікових груп:

12.1.Освітній процес протягом 2024/2025 навчального року здійснювати за програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» – група раннього віку «Сонячні зайчики»; програмою «Впевнений старт» – молодша група «Перлинка», середня група «Метелики», старша група «Веселка».

12.2.Дотримуватися графіку та часу проведення навчальних та розважальних заходів враховуючи безпекову ситуацію під час воєнного стану, за потреби організовувати їх в укритті, постійно.

12.3.Взяти до уваги та законспектувати у зошити для самоосвіти новий закон «Про дошкільну освіту» від 06.06.2024. та рекомендації «Щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році» від 27.08.2024,  № 1/15368-24, до 01.10.2024.

12.4.Протягом року, щоранку, продумувати та готувати обладнання та іграшки для ігор та занять з дітьми в укритті.

12.5.Виділити та промаркувати коробки чи пакети для виносного ігрового обладнання для укриття, до 06.09.2024.

13.Вихователям середньої  групи «Метелики», Литвиненко Т.С., Кириленко Т.В.:

13.1.Використовувати у своїй роботі протягом 2024/2025 навчального року парціальну програму «Скарбниця моралі», програму з морального виховання.

13.2.Поповнити етнографічний осередок лялькою «хлопчиком» в українському вбранні, протягом року.

14.Вихователям старшої  групи «Веселка», Верезуб В.А., Бурко Т.В.:

14.1.Протягом 2024/2025 навчального року використовувати у своїй роботі парціальну програму з національно-патріотичного виховання «Україна – моя Батьківщина».

15.Вихователям групи раннього віку «Сонячні зайчики», Оникієнко Т.І., Биркун А.А.; молодшої групи «Перлинка», Нероді Н.Ю.; старшої групи «Веселка», Бурко Т.В., Верезуб В.А.:

15.1.Дошити або докупити торбинки з піском для метання та комплексів загальнорозвивальних вправ, в кількості по 2 на кожну дитину, до 01.10.2024.

15.2.Обладнати на ігрових майданчиках ділянки (городи) для вирощування та догляду за рослинами, до 18.04.2025.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *