Освітні програми
Використання освітніх програм в освітньому процесі Конотопського дошкільного навчального закладу №14 «Калинка» в 2020-2021 н.р.
Навчальна програма | Кількість груп, які навчаються за даною програмою | Кількість дітей, які навчаються за даною програмою |
Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (науковий керівник проекту Огнев’юк В.О.) (лист ІМЗО від 14.07.2020 №22.1/12-Г-572, лист МОН від 23.07.2020 №1/11-4960)
|
2
(група раннього віку, старша група) |
група раннього віку – 26 дітей, старша група – 25 дітей |
Освітня програма для дітей молодшого дошкільного віку «Впевнений старт» (за заг. наук. редакцією Піроженко Т.О.) (рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист МОН від 23.07.2020 №1/11-4934) | 1 | 21 |
Освітня програма для дітей середнього дошкільного віку «Впевнений старт» (за заг. наук. редакцією Піроженко Т.О.) (схвалено для використання в закладах дошкільної освіти комісією з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України № 22.1/12-Г-210 від 16.04.2019) | 1 | 25 |
Освітня програма «Дитина» створена для вихователів, батьків та інших осіб, залучених до виховання та навчання дітей від 2 до7 років. Програма «Дитина» оновлена відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти України та рекомендована МОН. Зміст та структура програми «Дитина» Серед особливостей змісту освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»: гармонійний розвиток дитини, а не цілеспрямована підготовка до школи гармонійне поєднання традиційних та нетрадиційних форм роботи інтеграція різних видів діяльності.
Зміст та структура програми «Дитина» Серед особливостей змісту освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»: гармонійний розвиток дитини, а не цілеспрямована підготовка до школи гармонійне поєднання традиційних та нетрадиційних форм роботи інтеграція різних видів діяльності.
Програма “Впевнений старт”
Авторська група на чолі з провідним фахівцем дошкільної освіти України – доктором психологічних наук Тамарою Піроженко – сформувала головні конструкти програмних завдань з урахуванням вимог сьогодення:
- забезпечення вимог Базового компонента дошкільної освіти;
- створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи;
- збалансування напрямів розвитку цілісної особистості дитини: розширення спектру розділів програми;
- зорієнтованість на результат завдяки системі критеріїв навчальних досягнень;
- розподіл завдань з урахуванням шостого або сьомого року життя дитини, індивідуальної траєкторії розвитку дитини – завдяки дворівневій системі набору завдань з розвитку дитини;
- створення сучасної та зручної системи методичного сервісу для педагогів та батьків.