Освітні програми

 

             

Використання освітніх  програм  в освітньому процесі Конотопського дошкільного навчального закладу №14 «Калинка»  в  2020-2021 н.р.

Навчальна програма Кількість груп, які навчаються за даною програмою Кількість дітей, які навчаються за даною програмою
Освітня програма для дітей від 2 до 7 років  «Дитина» (науковий  керівник проекту Огнев’юк В.О.) (лист ІМЗО від 14.07.2020 №22.1/12-Г-572, лист МОН від 23.07.2020 №1/11-4960)

 

2

(група раннього віку, старша група)

група раннього віку – 26 дітей, старша група – 25 дітей
Освітня програма для дітей молодшого дошкільного віку «Впевнений старт» (за заг. наук. редакцією Піроженко Т.О.) (рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист МОН від 23.07.2020 №1/11-4934) 1 21
Освітня програма для дітей середнього дошкільного віку «Впевнений старт» (за заг. наук. редакцією Піроженко Т.О.) (схвалено для використання в закладах дошкільної освіти комісією з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України № 22.1/12-Г-210 від 16.04.2019) 1 25

 Освітня програма «Дитина» створена для вихователів, батьків та інших осіб, залучених до виховання та навчання дітей від 2 до7 років. Програма «Дитина» оновлена відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти України та рекомендована МОН. Зміст та структура програми «Дитина» Серед особливостей змісту освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»: гармонійний розвиток дитини, а не цілеспрямована підготовка до школи гармонійне поєднання традиційних та нетрадиційних форм роботи інтеграція різних видів діяльності.

Зміст та структура програми «Дитина» Серед особливостей змісту освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»: гармонійний розвиток дитини, а не цілеспрямована підготовка до школи гармонійне поєднання традиційних та нетрадиційних форм роботи інтеграція різних видів діяльності.

Програма “Впевнений старт”

Авторська група на чолі з провідним фахівцем дошкільної освіти України – доктором психологічних наук Тамарою Піроженко – сформувала головні конструкти програмних завдань з урахуванням вимог сьогодення:

  • забезпечення вимог Базового компонента дошкільної освіти;
  • створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи;
  • збалансування напрямів розвитку цілісної особистості дитини: розширення спектру розділів програми;
  • зорієнтованість на результат завдяки системі критеріїв навчальних досягнень;
  • розподіл завдань з урахуванням шостого або сьомого року життя дитини, індивідуальної траєкторії розвитку дитини – завдяки дворівневій системі набору завдань з розвитку дитини;
  • створення сучасної та зручної системи методичного сервісу для педагогів та батьків.

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.