МОЛОДША ГРУПА “БДЖІЛКИ”
Пятница 29.04
Молодша група
Вихователь Кручініна Т.С
Заняття з сенсорно-пізнавального розвитку
Тема”Сорочка для мишеня”
-В гості завітала Мишка-Норушка,вона трішки засмучена. Її подружки покликали на день народження,а сукні гарної в неї немає. Допоможемо Мишці? Вона дуже любить геометричні фігури.
-Які геометричні фігури ви знаете? Які на малюнку? Якого вони кольору? Чим відрізняється коло від квадрату? Овал від кола?
– Гра” На що схожа фігурка”
– Фізкультхвилинка
-Прикрасимо сорочку геометричними фігурами
Четвер, 28.04
Молодша група
Вихователь Кручініна Т.С.
Заняття з сенсорно – пізнавального розвитку
Тема: ” Кімната іграшок”
- Гра “Розстав іграшки на свої місця”
2.Перегляд відеоролику “З чого виготовленні іграшки”
3.Робота в книзі малюка ( ст 66-67)
4.Перегляд мультфільму “Дитячі фантазії. Іграшки”
Середа, 27.04
Молодша група
Вихователі Кручініна Т.С.
Заняття комунікативно мовленнєва діяльність+ ознайомлення з природнім довкіллям.
Тема: “Гарно-погано”
Мета: вчити дітей любити і охороняти природу; виховувати дбайливе ставлення до рослин і тварин; формувати уявлення про те, що рослини і тварини потребують охорони і захисту; розвивати мислення,мовлення.
Обладнання: ілюстрації.
Хід заняття
-Сьогодні ми будемо говорити про природу, про дбайливе ставлення до природи, про її захист.Що таке природа?За що ми любимо природу? Які книги читали про природу?
-Подивіться уважно на малюнок.
Скажіть, чи бережуть ці дітки природу? Що вони роблять? Що зображено на картині?
-Молодці. А що зображено на цьому малюночку?Ці дітки також бережуть природи чи шкодять їх? Чому не можна ламати гілочки? Чи можна розпалювати вогонь в лісі?
-Подивіться,уважно на малюнки. Скажіть, що дає природа людині. А на малюнку нижче скажіть, хто з людей піклується про природу.
-Подивіться мультфільм “Давай будемо природу берегти”
Вівторок 26.04
Молодша група
Вихователі: Кручініна Т.С.
Заняття естетичне виховання+ розвиток мовлення
Тема: “Весняні квіти”
Мета: прищеплювати любов дітей до живої природи, дбайливо ставитись до неї; збагачувати словник дітей словами на позначення позитивної чи негативної оцінки; продовжувати формувати вміння охайно користуватись клеем,фарбою; розвивати дрібну моторику рук, творче мислення, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи, охайність.
Обладнання: флеш набір (6.1-А),клей, олівці, альбом(ст.38,39,40), фарби
Хід заняття
-Дітки,добрий ранок. Сьогодні ми з вами поговоримо про квітки та те, як до них треба відноситись. Ви любите квітки? Які квітки ви знаєте?Яка ваша найулюбленіша?
-Уявіть себе маленькою квіткою,яка тільки проклюнулась із земельки. Посвятили сонечко і маленька квіточка починає рости вгору,тягнеться до сонечка. Потехеньку розгортає свої пелюсточки, димонструючи свою красу навколо!!
-Які ви гарні квітки вийшли. Малята, перед вами лежить ваш альбом, подивіться на картину яку намалювала художниця Еліна Еліс.
-Подивіться,кого намалювала художниця фарбами. Це два хлопчики – Петрик і Дмитрик. Петрик – білявий, із заяисаним волоссячком, акуратно вбраний, з краваткою метеликом. Що робить цей хлопчик? Петрик поливає квіти. Він посміхається, бо йому дуже подобається доглядати за квітками. Дмитрик – чорнявий з незачесаним волоссям. Чим займається цей хлопчик? Він злиться і футболяє горщики з квітами. Хто з хлопчиків поводиться гарно, а хто – погано? Петрик чине добре, а Дмитрик погано.
– Покажіть хлопчика, який робить гарну справу. Покажіть хлопчика, який погано поводиться. Підкажіть Дмитрику, як перестати злитися. Для цього: вдихаємо і випускаємо повітря вгору на хмарку. Підкажіть Дмитрику як виправитися. Для цього потрібно: вибачитись, поставити горщики та полити квіти.
– Дітки,подивіться які гарні квітки намальовані в нашому альбомі. Ця квітка називається – тюльпан. Роздивіться їх. Покажіть по черзі пальчиком та назвіть їх кольори.
– Дітки,але в наших тюльпанчиках на деяких немає стеблинок,а на інших бутонів. Треба нам це виправити, але перед цим розімнемо наші пальчики!
*Пальчиком гімнастика
- Ось тепер наші пальчики та ручки готові до роботи. Візьміть зелений олівчик, та намалюйте у верхньому ряду стеблинки в тюльпанчиках. Молодці, справились із завданням. Але в нижньому рядку чогось не хватає, чого? Так, є стебельця,але немає квіточок. “Висадимо” ще один ряд квітів- приклеючи тюльпанчиках різних кольорів!
-Які гарні тюльпани в нас вийшли. Малята, давайте зараз трішки відпочинимо, та зробимо ще одне гарне та красиві квітки.
*Фізкультхвилинка
-Дітки,а наші квіточки ми можемо з вами зараз і намалювати. Але не простими олівцями чи фломастерами, а нашими долоньки. Нам для цього потрібно вимкнути наші долоньки к фарбу та притулити до альбому. Ось і вийшла в нас яка гарна квітка, їх можна зробити не одну, а декілька та різних кольорів!
-Які гарні квітки в нас вийшли з вами. Скажіть будь ласка, як потрібно поводитись із квітками? Чи можна їх равати та ламати? Якщо ви побачили,що хтось погано себе поводить із квіточками,що ви йому скажете? . Молодці, я спродіваюсь,що ви будете завжди любити та оберігати природу!