ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ “СОНЕЧКО”

17.11.2022

Пам’ятка для батьків з правового виховання «Мистецтво бути батьком»

 

14.11.2022

Пам’ятка для батьків з правового виховання «Способи відкрити свою любов»

 

28.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Сенсорний розвиток

Тема: “Осінні листочки”

Мета:Учити дітей зосереджувати увагу на ілюстрації, показувати і правильно називати обєкти живої природи, вчити відповідати на прості запитання. Закріпити в активному словнику назви кольорів, учити групувати предмети за кольором.

  1. Розглд ілюстрації “Осінь”

-Що намальовано на картині?

-Яким кольором намальовані листочки на деревах?

-Скільки дерев на картині?

2. До діток в гості завітала білочка

-Хто це до нас завітав?

-Згадайте , а де білочка живе?

4.Гра “Збери листочки”

Подивіться білочка принеста кошики 3-х кольорів (зелений, жовтий та червоний), давайте зберемо листочки в кошики за кольором.

5. Рухлива гра “Вітер і листочки”

27.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Аплікація

Тема: “Осіннє дерево”

Мета: залучати дітей викладати (за допомогою дорослого – наклеювати) композицію з рваного паперу (невеликих кусочків, які вони самі обірвуть) на основі спостережень за природою; закріпити знання ознак осінньої пори року; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, розвивати уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати любов до природи, бажання передавати її красу під час образотворчої діяльності.

Обладнання: аркуш паперу з шаблоном дерева; кольоровий папір; клей; серветки.

1. Слухання вірша.

Осінь фарби готувала,

У відерця наливала.

Змішувала, чаклувала,

Потім все розфарбувала.

Подивіться, все довкола

Стало різнокольоровим! (Н. Замрія.)

– Про яку пору року вірш?

– Що робила Осінь?

– Так, Осінь все розфарбувала, навіть листочки на деревах.

2. Гра “Ознаки осені”

Що буває восени? (часто іде дощик, жовтіють листочки, стигнуть овочі та фрукти, в лісі ростуть грибочки, тваринки готуються до зими, стає прохолодно)

– Давайте виготовимо різнокольорове осіннє дерево.

3.Пальчикова  гімнастика «Будемо збирати листя»

А щоб наші роботи вийшли гарні, зробимо пальчикову гімнастику.  

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Будемо збирати листя. (Стискають і розтискають кулачки)

Листя берези, (Загинають великий палець)

Листя горобини, (Загинають вказівний палець)

Листочки тополі, (Загинають середній палець)

Листя осики, (Загинають безіменний палець)

Листочки дуба (Загинають мізинець)

Ми зберемо.

Ослику Жорику осінній букет віднесемо. (Стискають і розтискають кулачки)

4. Аплікація

 

26.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Ознайомлення з природнім середовищем

Тема:”Таємниці дощу”

Мета:пояснити причини виникнення дощу; формувати у дітей пізнавальний інтерес до природи;спонукати дітей експериментувати. Сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою.

  1. Шум дощу.

– Дітки що це шумить?

-А визнаєте звідки з’являється дощик?

2. До нас в гості завітала хмаринка і хоче вам розповісти, як з’являється дощик.

Експерементальна діяльність.

1.Запропонувати дітям взяти суху губку і уявити, що це хмаринка. Стисніть її, що відбувається?

2. А якщо налити на губку води і стиснути?

-Що відбувається?

-Подивіться скільки крапельок зібралося в “хмаринці”, їх стало так багато, що всі вони не  можуть триматися в хмаринці, і тепер крапельки  випадають з неї.

3. Руханка+ масаж

4. Слухання пісні Наталії Май “Кап кап


 

23.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Малювання 

Тема: “Іграшки”

Мета: закріпити з дітьми назви іграшок; повторити основні кольори; викликати інтерес до малювання, вчити малювати  нетрадиційною технікою – на ватних дисках; розвивати увагу, творчість, охайність.

  1. Розгляд малюнку.

  • Що зображено на малюнку?
  • Назви іграшки, які ти бачиш.
  • Скільки іграшок? (багато)
  • Які кольори ти бачиш на пірамідці?
  • Яка іграшка тобі сподобалася найбільше?

Давайте пофантазуємо та намалюємо різні іграшки. Але спочатку треба розім’яти наші пальчики.

2. Пальчикова гімнастика “Замок”

3. Малювання (нетрадиційна техніка малювання – на ватних дисках).

БАТЬКИ ДОПОМАГАЮТЬ МАЛЮКАМ!!!

22.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Сенсорний розвиток

Тема: “Кульки”

Мета: Формувати кольорові уявлення дітей, звертаючи увагу на кольорові властивості різних предметів; вчити співвідносити та називати кольори різних предметів; розвивати дихання, увагу, мовлення.

 

  1. Розгляд різнокольорових кульок.

Кульки гарненькі, великі й маленькі,

Весело летять – діток веселять.

Що ви бачите на малюнку? Це- повітряні кульки. Які вони? (круглі, різнокольорові, красиві) Яких кольорів кульки?

2. Д/гра “Якого кольору предмети”

(запропонуйте дитині назвати предмети зображені на картинках та якого вони кольору)

3. Руханка “Булька”

4. Сенсорна гра “Кульки для зайчика”

 

21.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: ознайомлення з природнім довкіллям

Тема: “Що таке осінь”

Мета: розвивати інтерес до природного довкілля шляхом ознайомлення дітей з яскравими явищами і станами , що трапляються у ньому;  ознайомити з особливостями природних явищ. Заохочувати  працювати з природнім матеріалом; розвивати пізнавальну активність, спостережливість, допитливість.

  1. Розгляд ілюстрації

-Що ви бачите на картині?

-Якого кольору листочки на деревах?

-Чому дівчика з парасолькою?

-Чи знаєте ви, яка це пора року?

2.Перегляд відео

3. Фізкультхфилинка

4. Гра з природнім матеріалом (каштанами)

На прогулянці запропонуйте дітям назбирати каштанів.

  • Визначте які вони:  колючі (якщо шкірка на них залишилася) та гладенькі ( якщо шкірки вже немає)

  • Визначте якого вони розміру (великі або маленькі).

  • Якої вони форми, кольору?
  • Скільки каштанів ви тримаєте у руці (один) а скільки назбирала дитина (багато)
  • Запропонуйте викласти прості фігури.

 

20.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Ліплення. Тема: “М’ячики для котика Мурчика”

Мета: закріпити назви іграшок; допомагати освоювати прийоми ліплення, відщипувати, розминати тісто (пластилін) між долонями та на дощечці круговими рухами; сприяти покращенню координації рухів; викликати інтерес до процесу ліплення; розвивати дрібну моторику пальців рук.

  1. Мовленнєва гра “Назви іграшку”
  • Які іграшки бачиш на малюнку? (літачок, качка, дзига, собачка, лялька, пірамідка, кубики, барабан, ракета, мячик, машинка, ведмедик)
  • Яка у тебе улюблена іграшка? Яка вона?

2. Руханка “Раз, два, три…”

3. Ліплення “М’ячики для котика Мурчика”

4. Слухання пісеньки про м’ячик.

19.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Тема: “У гості до каченят”

Мета:

  • Закріпити у дітей уявлення про війських птахів: каченя.
  • Продовжувати вчити відповідати на запитання про щойно сприйняте й побачене, закріплювати сенсорні еталони.
  • Розвивати пізнавальну сферу, дрібну моторику пальців рук.
  • Виховувати самостійність, позитивне ставлення до свійських птахів, бажання надати допомогу.
  1. Знайомство з каченям.

Comunicación - Retroalimentación | Education - Quizizz

-Хто це?

-Де живе каченя?

-Що є на голівці у каченяти?

-Що бачите на тулубі?

2. Пальчикава гімнастика “Каченятко”

Йшла качечка бережком, ( “йдуть” двома пальчиками по столу, перевалюючись)
Йшла сіра по крутому.
Вела дітей за собою,
І малого, і великого, (загинають безіменний палець, великий палець.)
І середнього, і меншого, (загинають середній палець; мізинець.)
І найулюбленішого. (Загинають вказівний палець.)

3. Гра “Нагодуємо каченят”

Робота з сенсорною коробкою. Діти вибирають намистинки серед крупи, а потім ложкою “годують” каченят.

4.Руханка 

16.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Сенсорний розвиток

Тема: “Доріжка для собачки”

Мета: вчити відгадувати загадки, розширювати знання про собачку, її спосіб існування; закріплювати з дітьми основні кольори, розмір предметів.

1. Відгадування загадки.
Він стояв хвостом махав.
– Хто такий? – питаю.
– Гав!
І відтоді, всім скажу,
Я із Гавом тим дружу!
(Собака)
– Хто намальований на картинці? (собачка)
– Якого вона кольору? (коричневого)
– Які частини тіла є у собачки? (тулуб, голова, вушка, лапки, хвостик, очі, носик, ротик)
– Що любить їсти собачка? (кісточку, м’ясце, корм)
– Де живе собачка? (вдома, у будці)
2. Мовна гра “Собачка гавкає”
Звуконаслідування. Велика собака гавкає голосно “гав-гав!”, маленька собачка гавкає тихенько “гав-гав”, а щеня “дзяв-дзяв”.
3. Дидактична гра “Нагодуй собачку кісточками”
– У собачки є тарілочки, вони однакові? (велика та маленька, червона та зелена), а ще є кісточки (великі та маленькі, червоні та зелені)).
– Допоможи зібрати собачці кісточки у тарілочки: великі – у велику тарілочку, маленькі – у маленьку тарілочку.
4. Фізкультхвилинка “Розминка”
5. Побудова доріжки з конструктора.
У собачки є своє житло – це будка. Між будочкою та собачкою немає доріжки, давайте її побудуємо із конструктора, щоб собачка не заблукала.
6. Слухання пісеньки про собачку

15.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Художньо-продуктивна діяльність

Тема: “Курчатка”

Мета: закріпити знання про свійських тварин та їх дитинчат; особливості їхнього вигляду. Розвивати дрібну моторику рук. Виховути дбайлиле ставлення до тварин.

Матеріали: аркуш зеленого кольору, круги жовтого кольору ( наполовину розрізаний), червоні гребінці, дзьобики, очі.

  1. Прослуховування пісеньки “Курчата”

Розгляд картини “Курка з курчатами”

  • Про кого  розповідається в пісенці?
  • Хто мама у курчат?
  • Як говорить курочка?

2. Д/гра “Знайди дитинча”

3. Пальчикова гімнастика “Курочка”

Гребінець маленький у курочки є,

Дзьобиком водичку вона п’є:

(імітація – курочка п’є воду)

Дзьобик у мисочку вона опускає,

Потім угору його підіймає.

Знов опускає і знов піднімає-

свіжу водичку так попиває.

 

 

4. Викладання ципляток на галявинці

  

  • Якого рольору курчатка?
  • На що схожі курчатка?

5. Руханка

14.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Розвиток мовлення + Малювання

Тема: “Веселі клубочки для котиків”

Мета: розширювати знання дітей про котика, що він уміє робити; вправляти дітей у малюванні ватними паличками та фарбами округлі форми невідривним рухом зліва направо; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам’ять, загальну і дрібну моторику, орієнтування в просторі; виховувати любов до тварин.

1. Перегляд відео про котиків.

  • Сподобались котики на відео?
  • Які вони? (гарні, кумедні, пухнасті, грайливі, веселі)

2. Дидактична вправа “Що вміє робити котик?”

– Котик вміє їсти.

– Котик вміє спати.

– Котик вміє вмиватися.

– Котик вміє бігати.

– Котик вміє сидіти.

– Котик вміє гратися.

Котики полюбляють гратися з різнокольоровими клубочками.

Давайте намалюємо котикам кольорові великі та маленькі клубочки, щоб їм не було сумно. Але спершу нехай пограються наші пальчики.

3. Пальчикова гімнастика “Кішки – мишки”

4. Малювання

5. Слухання пісеньки про кицю.

 

13.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття:Дитина в сенсорно-пізнавальномупросторі 

Тема: “Свійські тварини”

Мета: учити поняття”свійські тварини”, закріплювати знання дітей про свійських тварин; розвивати сенсорні збібності. Виховувати пізнавальний інтерес до живої природи довкілля, гуманне ставлення до тварин, бажання допомагати дорослим доглядати за ними.

Хід заняття

1. Створення позитивного настрою.

Психогімнастика «Котик»

(Діти виконують рухи за словами)

  • Котик спить.
  • Котик прокидається, потягується, починає вмиватися.
  • Котик грається з м’ячиком.

2.Гра «Знайди тваринку»

Діти ручками дістають тваринок із сенсорної коробки та називають тваринок, яких дістали та ставлять на відповідні зображення.

  • Чи запам’ятали ви свійськіх тварин?
  • Як говорить коровка? коник? т.д.

3.Гра-імітація «Покажемо,як коза рогата ходить»

Іде коза рогата,

Іде коза вухата,

До діточок-маляточок,

Ніженьками «туп-туп»

Віченьками «луп-луп»

  • У кози хвостик маленький,а у корови та коня – довгий.
  • У кози і корови ріжки є , у коня немає?

4.Фізкультхвилинка

5. Гра «Прикрась баранчика»

 

12.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: ознайомлення з природнім довкіллям

Тема: “Велела ферма”

Мета: ознайомити дітей з свійськими тваринами, вчити звуконаслідувати їх; вправляти в умінні  знаходити хвостики тваринок; виховувати дбайливе ставлення до свійських тварин.

  1. Перегляд відео

2. Фізкультхвилинка

3. Гра “Знайди хвостик”

09.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: з пріоритетом мовленнєвого розвитку

Тема: “Знайомство з тваринами”

Мета: Вчити малят уважно слухати і розуміти зміст вірша. Вправляти в розрізненні і називанні диких тварин, зокрема білки, їх характерні зовнішні ознаки, способи живлення. Виховувати інтерес і гуманне ставлення до тварин.

Хід заняття

  1. Сюрпризний момент. До діточок в гості завітала білочка.

Запитання до діток:

  • Хто це?
  • Якого кольору білочка?
  • Хто знає де живе білочка?
  • Які тваринки ще живуть у лісі?

2.Читання вірша “Де ти білочка живеш?” Г.Демчук

https://www.youtube.com/watch?v=tedJ7186su8

Бесіда за змістом вірша:

-Про кого розповідається у віршику?

-Що гризе білочка?

-Яка кожушинка у білочки?

3.Фізкультхвилинка 

4. Повторне читання вірша

– Де ти, білочко, живеш?
Що ти, білочко, гризеш?
– У зеленому ліску,
У дуплі, у сосняку.

А гризу горішки,
І гриби, і шишки.
– У морози люті, злі
Ти не мерзнеш у дуплі?

– Затишна моя хатинка,
Тепла в мене кожушинка,
І мені зимові дні
Зовсім, зовсім не страшні.

5. Гра “Допоможи білочці”

 

08.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Малювання

Тема: “Їжачок”

Мета: поглибити знання дітей про диких тварин. Вчити дітей малювати нетрадиційною технікою малювання-пластиковою виделкою. Виховувати інтес до живої природи.

Хід заняття

  1. Вихователь пропонує дітям відгадати загадку

Спритний, круглий і колючий,
І ні крапельки не злючий.

2. Розгляд ілюстрацій їжаків

-Де живе їжачок?

-Чи знаєте ви які в їжачка колючки?

-Яких ще диких тваринок ви знаєте?

3. Гімнастика для долоньок з мячиком Су-джоку “Їжачок”

М’ячик-їжачок ми візьмемо,
(Беремо м’ячик)
Покатаємо в ручках
(Катаємо між долоньок)
Вгору підкинемо ми його
(Підкидаємо м’ячик нагору)
І на стіл опустимо
(Катаємо м’ячик по столу долонькою)
Ручкою їжачка притиснемо,
(Долонькою придавлюємо м’ячик)
А потім його візьмемо
(Беремо м’ячик)
Щоб голки порахувати
(Пальчиками натискаємо на шипи)
І ручки наші поміняти

4. Демонстрація виконання роботи

5. Діти виконують роботи під музичний супровід 

Наталія Май – “Їжачок”

 

(шаблон їжачка)

6. Руханка

 

07.09.2022

Вихователі: Литвиненко Т.С., Андрієнко В.О.

Заняття: Ознайомлення з навколишнім середовищем

Тема: “Дикі тварини”

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з тваринним світом, збагачувати знання про диких тварин; учити імітувати рухи тварин; збагачувати активний словник малят; розвивати увагу, мовлення, пам’ять.

  1. Перегляд відео про диких тварин

2. Весела руханка з тваринками

 

 

 

06.09.2022

Вихователі: Литвиненко Т.С., Андрієнко В.О.

Заняття. Аплікація

Тема: “Кольоровий зайчик”

Мета: розширювати уявлення дітей про тварин, знаходити їх на малюнках,  сприяти позитивному ставленню до продуктивного виду діяльності ;розвивати посидючість; виховувати охайність, самостійність; розвивати дрібну моторику кисті рук.

  1. Гра “Знайомство з зайчиком”

2.Пальчикова гімнастика

3. Перегляд відео. Виконання аплікації

4. Фізкультхвилинка

Зайчик білий сидить  (Сідають в полуприсед)

І вухами ворушить. Ось так, ось так! Він вухами ворушить. (Похитують головою, тримаючи витягнуті долоні (або вказівні пальці), притиснутими до вух. )

Зайчику холодно стояти, Треба зайчику поскакати.

Скок-скок, скок-скок! Треба зайчику поскакати.(Стрибки на двох ногах на місці.)

Хтось зайчика злякав, Зайчик – стриб і втік. (Діти тікають в заздалегідь відведене місце.)

 

05.09.2022

Вихователі: Литвиненко Т.С., Андрієнко В.О.

Заняття. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

Тема : “Веселі кольори”

1.Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=47WtIGtC7WI

2. Гра “Добери відповідний колір”

3. Латки (Використовувати в роботі пластилін)

 

 

02.09.2022

  1. Консультація для батьків “Що повинно бути в шафці у дитини в дитячому садку”

2. Гра “Що зникло?”

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.