ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ “СОНЯЧНІ ЗАЙЧИКИ”

27 лютого

20 лютого

13 лютого

8 лютого

4 лютого

13 січня

12 грудня

18 листопада

10 жовтня

30 вересня 2024
Спортивна розвага “Спритні малюки”


Вересень 2024
Консультація для батьків
“Адаптація дітей до дитячого садочка”
Дитина повинна пристосуватись до нових умов, тобто
адаптуватись. Термін «адаптація» означає пристосування і, щоб уникнути
стресових ситуацій в період адаптації дитини до дитячого садочку, необхідно
правильно підійти до цієї проблеми. Спільна задача вихователів і батьків –
допомогти дитині по можливості безболісно ввійти в життя дитячого
садочка. Для цього батькам потрібно:
По-перше, пояснити дитині, що таке дитячий садочок і навіщо
туди ходять діти. Головне, намагатися простими словами створити
позитивний образ садочку (наприклад, «у дитячий садочок приходять такі ж
діти, як і ти, вони там разом граються, вчаться, їдять», «там багато іграшок і
добрі вихователі, які піклуються про дітей» тощо).
По-друге, познайомити дитину з обраним дитячим садочком під
час прогулянки. Можна під час прогулянок ненадовго заходити з дитиною на
територію садочку, у групи, щоб дитина поступово звикала.
По-третє, завчасно ознайомтесь із розпорядком дня у садочку і
поступово вводьте цей режим дня вдома, а також навчайте тому, що
знадобиться в дитячому садку (вміння самостійно одягатися, умиватися,
їсти).
По-четверте, якщо вдається, то віддавайте дитину в ту групу, в
якій вона вже знає кількох дітей (дітей ваших друзів або знайомих, сусідів, з
якими ваша дитина вже спілкується). Але важливо й вчити дитину, як
знайомитися з новими дітьми і як потрібно поводитися з друзями. Адаптація
дитини буде залежати й від того, наскільки легко вона зможе встановлювати
стосунки в колективі. Ви самі можете допомогти дитині встановити контакти
з іншими дітьми, познайомивши малюка з ними та їхніми батьками,
запрошуйте нових друзів вашої дитини на вихідні до вас додому.
По-п’яте, заздалегідь познайомте дитину з вихователем групи, до
якої ходитиме ваш малюк. Повідомте лікаря і вихователів про особливості
стану його здоров’я та характеру. Поясніть дитині, до кого вона може завжди
звернутися за допомогою, якщо їй вона буде потрібна.
По-шосте, перед тим, як відвести дитину в дитячий садочок,
можна провести комплекс заходів щодо загартовування дитини, а також
потрібно пройти медичний огляд, щоб переконатися, що дитина здорова. У
перші два-три тижні залишайте дитину лише на кілька годин в дитячому
садочку, поступово збільшуючи цей час. Якщо у вас є така можливість, перші
кілька днів ви можете разом з дитиною ходити в дитячий садочок
(залишайтеся там на 2-3 години).
Важливо! У присутності дитини ніколи не показуйте, що ви
нервуєте і переживаєте з приводу того, що вона йде в дитячий садочок. Не
дозволяйте собі також критики на адресу дитячого садка в присутності
дитини, оскільки все це буде відразу негативно сприйнято нею, що викличе
страх, невпевненість і небажання йти в це місце.
Період адаптації в середньому займає півроку, саме тому батькам
слід запастися терпінням і з розумінням ставиться до примх дитини в перші
місяці відвідування дитячого садочку.
І ще декілька порад батькам дошкільника. Ніколи не обговорюйте
у присутності дитини вихователів, що може призвести до втрати авторитету
педагога в очах дитини. Майте на увазі: все, що Ви говорите або робите
вдома при дитині, стає надбанням громадськості. Адже діти люблять
ділитися з вихователем і одногрупниками всім, що дізналися і побачили
нового. Нерідко вихователь розповідає, як діти повідомляють їй про те, що не
будуть її слухати, тому що мама казала, що вихователь щось неправильно
зробила або сказала.
Щовечора цікавтеся у дитини про те, як пройшов день, що сталося
нового і цікавого. Обговорюйте з нею останні події у садочку, розпитуйте
про друзів, про ігри, в які вони гралися.
Якщо період адаптації у вашої дитини затягнувся на дуже
тривалий час, зверніться до психолога дитячого садка. Психолог проведе з
вашою дитиною корекційну роботу (тренінг, який складається з цікавих
ігор), спрямовану на прискорення періоду адаптації до умов дитячого садка.
Що може бути причиною психологічного дискомфорту в дитини в
період відвідування дошкільного закладу?
До речі кажучи, небажання дитини йти в дитячий сад, страх перед
ним у перші дні, і навіть тижні, після початку відвідування цілком зрозумілі і
природні. Більше того – вони свідчать про те, що психологічний розвиток
дитини протікає абсолютно нормально. Існує кілька основних факторів, що
доставляють дитині найбільший психологічний дискомфорт:
Навколишня обстановка
Як всім відомо, найголовнішою умовою для психологічного
комфорту і впевненості дитині життєво необхідна стабільність. Однак
навколишнє оточення в дитячому саду радикально відрізняється від
домашньої обстановки. Причому найчастіше дитину з душевної рівноваги
можуть виводити такі дрібниці, на які доросла людина навіть і уваги ніякого
не звернув би – колір фіранок, постільної білизни, освітлення та інше.
Режим дня
Існує істина – перед тим, як віддати дитину в дитячий сад,
обов’язково поступово переводите її на той режим дня, який буде в садку.
Проте практично завжди батьки ігнорують цей дуже розумну пораду. І в
результаті дитина, яка звикла спати до 10 – 11:00 ранку, неминуче буде
протестувати проти того, що його в 7 ранку насильно витягають з теплого
ліжка і практично волоком тягнуть в дитячий сад. Та ще й улюблена матуся
піде. Ну як тут гірко не розплакатися?
Для того щоб уникнути зайвого дратівної фактора для психіки
дитини, необхідно заздалегідь дізнатися розпорядок дня у тому дитячому
саду, який буде відвідувати дитина. І починати, як мінімум за місяць до
передбачуваної дати першого відвідування дитячого саду починати привчати
дитину до нього. Цим самим батьки в дуже великій мірі полегшать життя і
собі, і своєму малюкові.
Приниження Его дитини
Ще один фактор, проти якого дуже сильно протестують дуже багато
дітей – це колектив. І в цьому немає нічого дивного – кілька років весь світ
крутився навколо дитини, її почуттів, бажань і потреб. А тепер дитина
оточений великою кількістю дітей, і він більше не є центром уваги, так як
вихователь при всьому своєму величезному бажанні просто фізично не може
віддавати всю свою увагу кожній дитині окремо.
Як правило, особливо сильним травмуючим фактором це є для тих
дітей, які в сім’ї одні, або молодші. Для того щоб знизити ступінь тяжкості
даного травмуючого фактора, психологи радять якомога частіше оточувати
малюка дітьми – на дитячих майданчиках, дитячих святах.
Незнайомі люди
Досить велика кількість незнайомих людей, які починають
оточувати дитини, який пішов у дитячий садок. Вихователі, няні, музичні та
фізкультурні працівники – дитині вкрай важко звикнути до них. Дитина
починає відчувати серйозний психологічний стрес, який і виявляється
криками і плачем.
Для того щоб уникнути цього, необхідно своєчасно потурбуватися
питанням соціалізації малюка. Не варто тримати дитину вдома, далеко від
суспільства. Чим частіше дитина буде спілкуватися з дорослими людьми, тим
безболісніше для нього пройде період адаптації в дитячому саду. Дитина
може спілкуватися з далекими родичами, друзями мами і тата, в кінці –
кінців, з бабусями на лавці біля під’їзду.
До речі кажучи, дуже багато дитячих психологів радять батькам
знайти можливість, і заздалегідь познайомити дитину з вихователем в
дитячому саду. Як правило, педагоги не бувають проти подібного і з
задоволенням дозволяють приводити малюка трохи раніше, ніж він піде в
дитячий садок.
Крім того, у жодному разі не можна ігнорувати під час
адаптаційного періоду і так рекомендований і психологами, і педагогами
спільне перебування в групі мами і дитини. Воно в значній мірі полегшує
перебіг адаптаційного періоду. І це не дивно: з одного боку, дитина постійно
перебуває з мамою, а з іншого боку – він має можливість знайомитися з
колективом, навколишнім оточенням. І ті батьки, які відразу ж приводять
дитину на весь день, стикаються з набагато більшою кількістю проблем, ніж
ті, хто був у цей непростий для дитини час адаптації до дитячого садка поруч
з ним.
Відсутність поруч мами
Для будь-якої дитини мама – це навіть не центр всесвіту, це весь
всесвіт. А в садочку дитина змушена розлучатися зі своєю гаряче улюбленої
матусею. І це не дивно – адже раніше – то ви були разом нерозлучно
практично весь час. Найчастіше цей стресовий фактор є одним з найбільш
важких в період адаптації дитини.
Не варто злитися на плач дитини, яка відчайдушно хватає вас за
одяг – вона дійсно щиро вірить в те, що мама може піти і не повернутися за
ним. І той факт, що і вчора, і позавчора ви поверталися за ним, і сьогодні теж
повернетеся, і будь-які інші розумні доводи не в силах вгамувати панічний
страх дитини. Для того щоб полегшити моральний стан дитини, необхідно
заздалегідь привчати дитину до того, що мама іноді йде. Але завжди
повертається назад. З самого раннього залишайте малюка хоча б на короткий
проміжок часу – з татом, бабусею, подругою. І під час адаптаційного періоду
в дитячому саду дитині буде набагато легше.
До речі кажучи, дитячі психологи дають батькам ще одну дуже
корисну пораду. Найчастіше буває так, що вихователь відволікає дитину
розмовами, або іграшками. І коли увага малюка переключиться з мами на
щось інше, дає їй знак, щоб вона непомітно йшла. Однак цього робити ні в
якому разі не можна. Подумайте самі – адже дитина дуже швидко знову
згадає про вас. І які почуття зазнає дитина, виявивши, що мами немає поруч?
Розчарування, образа, а в гіршому випадку гірке почуття того, що його
зрадили. І що найстрашніше – дитина з дуже високою часткою ймовірності
перестане вам довіряти. І вже повірте – це призведе до виникнення
величезної кількості проблем, причому на все життя. Адже не дарма
психологи стверджують, що абсолютно всі психологічні проблеми людей
беруть своє коріння саме з дитинства.
Невідомість
Ще однією причиною того, чому дитина не хоче йти в дитячий сад,
є банальний страх перед невідомістю. Дитина боїться того, чого вона не знає.
Найчастіше батьки, чуючи про це від психологів, дивуються і заперечують –
але ж дитина ходить у дитячий садок вже тиждень – два! Однак пам’ятайте,
що для дитини вкрай важлива стабільність? А відчуття стабільності у будьякої людини, а не тільки у дитини, виробляється приблизно через місяць
після радикальних змін у житті. Так невже ж в цьому випадку не можна
нічого вдіяти? Звичайно ж, можна. Батьки повинні заздалегідь, напередодні,
дізнаватися у вихователя про те, що очікується на наступний день – які
заняття, які ігри, меню. І обов’язково дуже докладно розповідайте дитині про
все ввечері, перед сном. А по дорозі в садок ще раз розкажіть про це. Через
кілька днів, коли дитина переконається в тому, що він заздалегідь точно
обізнаний про те, чого йому очікувати, він перестане боятися невідомості в
дитячому садку.

19.04.2023

Пам’ятки безпеки

18.04.2023

 

 

14.11.2022

Пам’ятка для батьків з правового виховання «Способи відкрити свою любов»

 

28.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Сенсорний розвиток

Тема: “Осінні листочки”

Мета:Учити дітей зосереджувати увагу на ілюстрації, показувати і правильно називати обєкти живої природи, вчити відповідати на прості запитання. Закріпити в активному словнику назви кольорів, учити групувати предмети за кольором.

  1. Розглд ілюстрації “Осінь”

-Що намальовано на картині?

-Яким кольором намальовані листочки на деревах?

-Скільки дерев на картині?

2. До діток в гості завітала білочка

-Хто це до нас завітав?

-Згадайте , а де білочка живе?

4.Гра “Збери листочки”

Подивіться білочка принеста кошики 3-х кольорів (зелений, жовтий та червоний), давайте зберемо листочки в кошики за кольором.

5. Рухлива гра “Вітер і листочки”

27.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Аплікація

Тема: “Осіннє дерево”

Мета: залучати дітей викладати (за допомогою дорослого – наклеювати) композицію з рваного паперу (невеликих кусочків, які вони самі обірвуть) на основі спостережень за природою; закріпити знання ознак осінньої пори року; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, розвивати уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати любов до природи, бажання передавати її красу під час образотворчої діяльності.

Обладнання: аркуш паперу з шаблоном дерева; кольоровий папір; клей; серветки.

1. Слухання вірша.

Осінь фарби готувала,

У відерця наливала.

Змішувала, чаклувала,

Потім все розфарбувала.

Подивіться, все довкола

Стало різнокольоровим! (Н. Замрія.)

– Про яку пору року вірш?

– Що робила Осінь?

– Так, Осінь все розфарбувала, навіть листочки на деревах.

2. Гра “Ознаки осені”

Що буває восени? (часто іде дощик, жовтіють листочки, стигнуть овочі та фрукти, в лісі ростуть грибочки, тваринки готуються до зими, стає прохолодно)

– Давайте виготовимо різнокольорове осіннє дерево.

3.Пальчикова  гімнастика «Будемо збирати листя»

А щоб наші роботи вийшли гарні, зробимо пальчикову гімнастику.  

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Будемо збирати листя. (Стискають і розтискають кулачки)

Листя берези, (Загинають великий палець)

Листя горобини, (Загинають вказівний палець)

Листочки тополі, (Загинають середній палець)

Листя осики, (Загинають безіменний палець)

Листочки дуба (Загинають мізинець)

Ми зберемо.

Ослику Жорику осінній букет віднесемо. (Стискають і розтискають кулачки)

4. Аплікація

 

26.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Ознайомлення з природнім середовищем

Тема:”Таємниці дощу”

Мета:пояснити причини виникнення дощу; формувати у дітей пізнавальний інтерес до природи;спонукати дітей експериментувати. Сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою.

  1. Шум дощу.

– Дітки що це шумить?

-А визнаєте звідки з’являється дощик?

2. До нас в гості завітала хмаринка і хоче вам розповісти, як з’являється дощик.

Експерементальна діяльність.

1.Запропонувати дітям взяти суху губку і уявити, що це хмаринка. Стисніть її, що відбувається?

2. А якщо налити на губку води і стиснути?

-Що відбувається?

-Подивіться скільки крапельок зібралося в “хмаринці”, їх стало так багато, що всі вони не  можуть триматися в хмаринці, і тепер крапельки  випадають з неї.

3. Руханка+ масаж

4. Слухання пісні Наталії Май “Кап кап


 

23.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Малювання 

Тема: “Іграшки”

Мета: закріпити з дітьми назви іграшок; повторити основні кольори; викликати інтерес до малювання, вчити малювати  нетрадиційною технікою – на ватних дисках; розвивати увагу, творчість, охайність.

  1. Розгляд малюнку.

  • Що зображено на малюнку?
  • Назви іграшки, які ти бачиш.
  • Скільки іграшок? (багато)
  • Які кольори ти бачиш на пірамідці?
  • Яка іграшка тобі сподобалася найбільше?

Давайте пофантазуємо та намалюємо різні іграшки. Але спочатку треба розім’яти наші пальчики.

2. Пальчикова гімнастика “Замок”

3. Малювання (нетрадиційна техніка малювання – на ватних дисках).

БАТЬКИ ДОПОМАГАЮТЬ МАЛЮКАМ!!!

22.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Сенсорний розвиток

Тема: “Кульки”

Мета: Формувати кольорові уявлення дітей, звертаючи увагу на кольорові властивості різних предметів; вчити співвідносити та називати кольори різних предметів; розвивати дихання, увагу, мовлення.

 

  1. Розгляд різнокольорових кульок.

Кульки гарненькі, великі й маленькі,

Весело летять – діток веселять.

Що ви бачите на малюнку? Це- повітряні кульки. Які вони? (круглі, різнокольорові, красиві) Яких кольорів кульки?

2. Д/гра “Якого кольору предмети”

(запропонуйте дитині назвати предмети зображені на картинках та якого вони кольору)

3. Руханка “Булька”

4. Сенсорна гра “Кульки для зайчика”

 

21.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: ознайомлення з природнім довкіллям

Тема: “Що таке осінь”

Мета: розвивати інтерес до природного довкілля шляхом ознайомлення дітей з яскравими явищами і станами , що трапляються у ньому;  ознайомити з особливостями природних явищ. Заохочувати  працювати з природнім матеріалом; розвивати пізнавальну активність, спостережливість, допитливість.

  1. Розгляд ілюстрації

-Що ви бачите на картині?

-Якого кольору листочки на деревах?

-Чому дівчика з парасолькою?

-Чи знаєте ви, яка це пора року?

2.Перегляд відео

3. Фізкультхфилинка

4. Гра з природнім матеріалом (каштанами)

На прогулянці запропонуйте дітям назбирати каштанів.

  • Визначте які вони:  колючі (якщо шкірка на них залишилася) та гладенькі ( якщо шкірки вже немає)

  • Визначте якого вони розміру (великі або маленькі).

  • Якої вони форми, кольору?
  • Скільки каштанів ви тримаєте у руці (один) а скільки назбирала дитина (багато)
  • Запропонуйте викласти прості фігури.

 

20.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Ліплення. Тема: “М’ячики для котика Мурчика”

Мета: закріпити назви іграшок; допомагати освоювати прийоми ліплення, відщипувати, розминати тісто (пластилін) між долонями та на дощечці круговими рухами; сприяти покращенню координації рухів; викликати інтерес до процесу ліплення; розвивати дрібну моторику пальців рук.

  1. Мовленнєва гра “Назви іграшку”
  • Які іграшки бачиш на малюнку? (літачок, качка, дзига, собачка, лялька, пірамідка, кубики, барабан, ракета, мячик, машинка, ведмедик)
  • Яка у тебе улюблена іграшка? Яка вона?

2. Руханка “Раз, два, три…”

3. Ліплення “М’ячики для котика Мурчика”

4. Слухання пісеньки про м’ячик.

19.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Тема: “У гості до каченят”

Мета:

  • Закріпити у дітей уявлення про війських птахів: каченя.
  • Продовжувати вчити відповідати на запитання про щойно сприйняте й побачене, закріплювати сенсорні еталони.
  • Розвивати пізнавальну сферу, дрібну моторику пальців рук.
  • Виховувати самостійність, позитивне ставлення до свійських птахів, бажання надати допомогу.
  1. Знайомство з каченям.

Comunicación - Retroalimentación | Education - Quizizz

-Хто це?

-Де живе каченя?

-Що є на голівці у каченяти?

-Що бачите на тулубі?

2. Пальчикава гімнастика “Каченятко”

Йшла качечка бережком, ( “йдуть” двома пальчиками по столу, перевалюючись)
Йшла сіра по крутому.
Вела дітей за собою,
І малого, і великого, (загинають безіменний палець, великий палець.)
І середнього, і меншого, (загинають середній палець; мізинець.)
І найулюбленішого. (Загинають вказівний палець.)

3. Гра “Нагодуємо каченят”

Робота з сенсорною коробкою. Діти вибирають намистинки серед крупи, а потім ложкою “годують” каченят.

4.Руханка 

16.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Сенсорний розвиток

Тема: “Доріжка для собачки”

Мета: вчити відгадувати загадки, розширювати знання про собачку, її спосіб існування; закріплювати з дітьми основні кольори, розмір предметів.

1. Відгадування загадки.
Він стояв хвостом махав.
– Хто такий? – питаю.
– Гав!
І відтоді, всім скажу,
Я із Гавом тим дружу!
(Собака)
– Хто намальований на картинці? (собачка)
– Якого вона кольору? (коричневого)
– Які частини тіла є у собачки? (тулуб, голова, вушка, лапки, хвостик, очі, носик, ротик)
– Що любить їсти собачка? (кісточку, м’ясце, корм)
– Де живе собачка? (вдома, у будці)
2. Мовна гра “Собачка гавкає”
Звуконаслідування. Велика собака гавкає голосно “гав-гав!”, маленька собачка гавкає тихенько “гав-гав”, а щеня “дзяв-дзяв”.
3. Дидактична гра “Нагодуй собачку кісточками”
– У собачки є тарілочки, вони однакові? (велика та маленька, червона та зелена), а ще є кісточки (великі та маленькі, червоні та зелені)).
– Допоможи зібрати собачці кісточки у тарілочки: великі – у велику тарілочку, маленькі – у маленьку тарілочку.
4. Фізкультхвилинка “Розминка”
5. Побудова доріжки з конструктора.
У собачки є своє житло – це будка. Між будочкою та собачкою немає доріжки, давайте її побудуємо із конструктора, щоб собачка не заблукала.
6. Слухання пісеньки про собачку

15.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С

Заняття: Художньо-продуктивна діяльність

Тема: “Курчатка”

Мета: закріпити знання про свійських тварин та їх дитинчат; особливості їхнього вигляду. Розвивати дрібну моторику рук. Виховути дбайлиле ставлення до тварин.

Матеріали: аркуш зеленого кольору, круги жовтого кольору ( наполовину розрізаний), червоні гребінці, дзьобики, очі.

  1. Прослуховування пісеньки “Курчата”

Розгляд картини “Курка з курчатами”

  • Про кого  розповідається в пісенці?
  • Хто мама у курчат?
  • Як говорить курочка?

2. Д/гра “Знайди дитинча”

3. Пальчикова гімнастика “Курочка”

Гребінець маленький у курочки є,

Дзьобиком водичку вона п’є:

(імітація – курочка п’є воду)

Дзьобик у мисочку вона опускає,

Потім угору його підіймає.

Знов опускає і знов піднімає-

свіжу водичку так попиває.

 

 

4. Викладання ципляток на галявинці

  

  • Якого рольору курчатка?
  • На що схожі курчатка?

5. Руханка

14.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Розвиток мовлення + Малювання

Тема: “Веселі клубочки для котиків”

Мета: розширювати знання дітей про котика, що він уміє робити; вправляти дітей у малюванні ватними паличками та фарбами округлі форми невідривним рухом зліва направо; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам’ять, загальну і дрібну моторику, орієнтування в просторі; виховувати любов до тварин.

1. Перегляд відео про котиків.

  • Сподобались котики на відео?
  • Які вони? (гарні, кумедні, пухнасті, грайливі, веселі)

2. Дидактична вправа “Що вміє робити котик?”

– Котик вміє їсти.

– Котик вміє спати.

– Котик вміє вмиватися.

– Котик вміє бігати.

– Котик вміє сидіти.

– Котик вміє гратися.

Котики полюбляють гратися з різнокольоровими клубочками.

Давайте намалюємо котикам кольорові великі та маленькі клубочки, щоб їм не було сумно. Але спершу нехай пограються наші пальчики.

3. Пальчикова гімнастика “Кішки – мишки”

4. Малювання

5. Слухання пісеньки про кицю.

 

13.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття:Дитина в сенсорно-пізнавальномупросторі 

Тема: “Свійські тварини”

Мета: учити поняття”свійські тварини”, закріплювати знання дітей про свійських тварин; розвивати сенсорні збібності. Виховувати пізнавальний інтерес до живої природи довкілля, гуманне ставлення до тварин, бажання допомагати дорослим доглядати за ними.

Хід заняття

1. Створення позитивного настрою.

Психогімнастика «Котик»

(Діти виконують рухи за словами)

  • Котик спить.
  • Котик прокидається, потягується, починає вмиватися.
  • Котик грається з м’ячиком.

2.Гра «Знайди тваринку»

Діти ручками дістають тваринок із сенсорної коробки та називають тваринок, яких дістали та ставлять на відповідні зображення.

  • Чи запам’ятали ви свійськіх тварин?
  • Як говорить коровка? коник? т.д.

3.Гра-імітація «Покажемо,як коза рогата ходить»

Іде коза рогата,

Іде коза вухата,

До діточок-маляточок,

Ніженьками «туп-туп»

Віченьками «луп-луп»

  • У кози хвостик маленький,а у корови та коня – довгий.
  • У кози і корови ріжки є , у коня немає?

4.Фізкультхвилинка

5. Гра «Прикрась баранчика»

 

12.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: ознайомлення з природнім довкіллям

Тема: “Велела ферма”

Мета: ознайомити дітей з свійськими тваринами, вчити звуконаслідувати їх; вправляти в умінні  знаходити хвостики тваринок; виховувати дбайливе ставлення до свійських тварин.

  1. Перегляд відео

2. Фізкультхвилинка

3. Гра “Знайди хвостик”

09.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: з пріоритетом мовленнєвого розвитку

Тема: “Знайомство з тваринами”

Мета: Вчити малят уважно слухати і розуміти зміст вірша. Вправляти в розрізненні і називанні диких тварин, зокрема білки, їх характерні зовнішні ознаки, способи живлення. Виховувати інтерес і гуманне ставлення до тварин.

Хід заняття

  1. Сюрпризний момент. До діточок в гості завітала білочка.

Запитання до діток:

  • Хто це?
  • Якого кольору білочка?
  • Хто знає де живе білочка?
  • Які тваринки ще живуть у лісі?

2.Читання вірша “Де ти білочка живеш?” Г.Демчук

https://www.youtube.com/watch?v=tedJ7186su8

Бесіда за змістом вірша:

-Про кого розповідається у віршику?

-Що гризе білочка?

-Яка кожушинка у білочки?

3.Фізкультхвилинка 

4. Повторне читання вірша

– Де ти, білочко, живеш?
Що ти, білочко, гризеш?
– У зеленому ліску,
У дуплі, у сосняку.

А гризу горішки,
І гриби, і шишки.
– У морози люті, злі
Ти не мерзнеш у дуплі?

– Затишна моя хатинка,
Тепла в мене кожушинка,
І мені зимові дні
Зовсім, зовсім не страшні.

5. Гра “Допоможи білочці”

 

08.09.2022

Вихователі: Андрієнко В.О., Литвиненко Т.С.

Заняття: Малювання

Тема: “Їжачок”

Мета: поглибити знання дітей про диких тварин. Вчити дітей малювати нетрадиційною технікою малювання-пластиковою виделкою. Виховувати інтес до живої природи.

Хід заняття

  1. Вихователь пропонує дітям відгадати загадку

Спритний, круглий і колючий,
І ні крапельки не злючий.

2. Розгляд ілюстрацій їжаків

-Де живе їжачок?

-Чи знаєте ви які в їжачка колючки?

-Яких ще диких тваринок ви знаєте?

3. Гімнастика для долоньок з мячиком Су-джоку “Їжачок”

М’ячик-їжачок ми візьмемо,
(Беремо м’ячик)
Покатаємо в ручках
(Катаємо між долоньок)
Вгору підкинемо ми його
(Підкидаємо м’ячик нагору)
І на стіл опустимо
(Катаємо м’ячик по столу долонькою)
Ручкою їжачка притиснемо,
(Долонькою придавлюємо м’ячик)
А потім його візьмемо
(Беремо м’ячик)
Щоб голки порахувати
(Пальчиками натискаємо на шипи)
І ручки наші поміняти

4. Демонстрація виконання роботи

5. Діти виконують роботи під музичний супровід 

Наталія Май – “Їжачок”

 

(шаблон їжачка)

6. Руханка

 

07.09.2022

Вихователі: Литвиненко Т.С., Андрієнко В.О.

Заняття: Ознайомлення з навколишнім середовищем

Тема: “Дикі тварини”

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з тваринним світом, збагачувати знання про диких тварин; учити імітувати рухи тварин; збагачувати активний словник малят; розвивати увагу, мовлення, пам’ять.

  1. Перегляд відео про диких тварин

2. Весела руханка з тваринками

 

 

 

06.09.2022

Вихователі: Литвиненко Т.С., Андрієнко В.О.

Заняття. Аплікація

Тема: “Кольоровий зайчик”

Мета: розширювати уявлення дітей про тварин, знаходити їх на малюнках,  сприяти позитивному ставленню до продуктивного виду діяльності ;розвивати посидючість; виховувати охайність, самостійність; розвивати дрібну моторику кисті рук.

  1. Гра “Знайомство з зайчиком”

2.Пальчикова гімнастика

3. Перегляд відео. Виконання аплікації

4. Фізкультхвилинка

Зайчик білий сидить  (Сідають в полуприсед)

І вухами ворушить. Ось так, ось так! Він вухами ворушить. (Похитують головою, тримаючи витягнуті долоні (або вказівні пальці), притиснутими до вух. )

Зайчику холодно стояти, Треба зайчику поскакати.

Скок-скок, скок-скок! Треба зайчику поскакати.(Стрибки на двох ногах на місці.)

Хтось зайчика злякав, Зайчик – стриб і втік. (Діти тікають в заздалегідь відведене місце.)

 

05.09.2022

Вихователі: Литвиненко Т.С., Андрієнко В.О.

Заняття. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

Тема : “Веселі кольори”

1.Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=47WtIGtC7WI

2. Гра “Добери відповідний колір”

3. Латки (Використовувати в роботі пластилін)

 

 

02.09.2022

  1. Консультація для батьків “Що повинно бути в шафці у дитини в дитячому садку”

2. Гра “Що зникло?”

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *