СЕРЕДНЯ ГРУПА “КАПІТОШКА”

П’ятниця   06.05.2022. Реалізуємо освітні завдання за темою:

 «День матері»

Група середнього віку

Вихователі : Нерода Н.Ю.,Поляченко Н.Ю.

Завдання : Виховувати у дітей почуття любові і поваги до матері.

Розвивати комунікативні навички дітей. Сприяти емоційному зближенню дітей і батьків.

Четвер  05.05.2022. Реалізуємо освітні завдання за темою:

 «Товари першої необхідності»

Група середнього віку

Вихователі : Нерода Н.Ю.,Поляченко Н.Ю.

Завдання :Поглибити уявлення дітей про процес купівлі в магазині. Збагачувати активний словниковий запас з магазинної тематики.

Хід заняття:

1Перегляд мультфільму «Історія про дівчинку, яка наступила на хліб»

  • Які дії дівчинки вам не до вподоби?
  • Чому дівчинка вирішила наступити на хліб?
  • Як Болотиця покарала дівчинку?
  • Скільки дівчинці треба було назбирати зерен?
  • Чого навчила вас ця історія?

2 Розгляньте ілюстрації  і запропонуйте дітям погратися. Діти мають уявити, що їм треба зробити покупки для поїздки в ліс на цілий день. Дайте можливість дітям висловитися, які покупки треба зробити передусім.

3 Фізкультхвилинка

4 Д/г «Маленькі економісти»

  • Чого неможна купити за гроші?
  • Без чого можна обійтися?
  • Щоб ви купили в першу чергу?

5 Індивідуально опрацювати картки № 93 – 94

Середа  04.05.2022. Реалізуємо освітні завдання за темою:

 «Спортивний магазин»

Група середнього віку

Вихователі : Нерода Н.Ю.,Поляченко Н.Ю.

Завдання : Поглибити уявлення про магазин, зокрема магазин спортивних товарів. Пояснити, що в спортивних магазинах продаються товари для професійних спортсменів та активного відпочинку.

Хід заняття:

1 Розглянемо Магазин спортивних товарів.

  • Що можна придбати в цьому магазині?
  • Що в тебе є з спортивного магазину?
  • Що б ти хотів ще придбати собі?

2 М/г «Продовжить речення»

  • Магазин , у якому продають продукти це? (….продуктовий магазин)
  • Магазин, у якому продають спортивні товари це? (……)
  • Магазин, у якому продають іграшки це? (……)
  • Магазин, у якому продають будівельні матеріали це? (……)

М/г «Якщо …, то….»

  • Якщо я хочу займатись футболом, мені потрібно купити?
  • Якщо я хочу займатись плаванням, мені потрібно купити?
  • Якщо я хочу займатись хокеєм, мені потрібно купити?
  • Якщо я хочу займатись баскетболом, мені потрібно купити?
  • Якщо я хочу займатись боксом, мені потрібно купити?

3 Фізкультхвилинка

4 Пограйте в імітаційну гру «Я покажу, а ти відгадай»

Запропонуйте показати рухами, яким видом спорту ви б хотіли займатись.

5 Перегляд мультфільму про спорт

Вівторок 03.05.2022. Реалізуємо освітні завдання за темою:

 «Піди купи»

Група середнього віку

Вихователі : Нерода Н.Ю.,Поляченко Н.Ю.

Завдання : вправляти дітей в описі предметів (покупок). Розширювати невербальний репертуар дітей. Закріпити розуміння ролей «покупця» і «продавця»

Хід заняття

1.Відео «Мова жестів»

Розгляньте з дітьми елементи мови жестів, якою спілкуються діти з особливими освітніми потребами.

  • Чи важко зрозуміти мову жестів?
  • Чи зустрічалися вам люди,що спілкуються мовою жестів?
  • Чи хотіли б ви пізнати таку мову?

2.Дидактична гра: «Знайди тінь»

3.Гра- квест «Піди купи за описом»

Уявіть що ваш будинок – це магазин. Загадайте загадки про товар у магазині,а дитина нехай відгадає та знайде.

Накрутив Івась пружину —
танцювала без упину.
І дзижчала, і крутилась.
Як стомилась — зупинилась.
(Дзиґа)

Печуть мене, смажать і варять,
Їдять мене і дуже хвалять.
(Картопля)

Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
(Груша)

Навесні в землі,
А весь рік на столі.
(Хліб)

Натягнiть мене на вуха –
Не злякає завiрюха! (Шапка)

4.Фізкультхвилинка

5.Залучить дітей до виготовлення «товарів» для магазину «подарунки».

Зауважте,що в подарунку головне – це увага до людей.

6. Індивідуально опрацювати Картка №92

Понеділок 02.05.2022. Реалізуємо освітні завдання за темою:

 «Як у магазині знайти те,що треба»

Група середнього віку

Вихователі : Нерода Н.Ю.,Поляченко Н.Ю.

Завдання :розширювати уявлення про різні види магазинів,їх призначення.

Хід заняття

1.Пограйте з дітьми в загадки на тему: «Магазин – покупки»

– Де на прилавку товари лежать ,всі акуратно розкладені в ряд?

– Меблі ,хліб та олівці продають нам?

– В якому магазині ми купуємо продукти – м ‘ясо і рибу,овочі та фрукти?

– В якому магазині продають апельсини?

  1. Для активного включення дітей у спільну діяльність з дорослим запропонуйте дітям гру “Купуй без слів”. Діти мають із великої кількості іграшок, або карток із зображеннями продуктів купити товар за допомогою жестів,міміки.Треба охарактеризувати той товар який хочеш купити,показати пантомімікою,а продавець мусить його зрозуміти і видати потрібний товар з полиці магазину.За кожний правильно куплений товар покупець отримує фант.

3.Д/ гра: «Впорядкуй товар на полицях магазину»

4.Розгляньте з дітьми картину (Наталія Дюг «Коники»)

– Кого Ви бачите на картині?

– Це справжні коні чи іграшкові?

– Як можна гратися з такими кониками?

– Якого кольору ці коники?

– Що на них намальовано?

– Що росте на галявині біля коників?

– В якому магазині можна купити потрібні предмети для малювання?

5.Пальчикова гімнастика

 

https://youtube.com/shorts/n5XwxSLcer4

6.Запросіть дитину виконати завдання у альбомі з художньо – творчої діяльності стр.24-25.Намалюйте узори на крильцях метелика та квіточку різнокольоровими фарбами. Набуті вміння використати  у малюванні декоративного коника.

П’ятниця  29.04.2022 Реалізуємо освітні завдання за темою «Супермаркет»

Група середнього віку

Вихователі : Поляченко Н.Ю, Нерода Н.Ю

Інтегроване заняття: «Супермаркет»

Завдання :Формувати уявлення дітей про важливість магазинів. Спонукати дітей переносити у самостійну ігрову діяльність засвоєні знання й уміння.

Хід заняття

1 Бесіда з дітьми про Супермаркет

  • Чи відвідували ви супермаркет?
  • Чим відрізняється магазин від супермаркету?
  • Що допомагає не заблукати в такому магазині?
  • Навіщо покупцям візки та корзинки?
  • Що можна купити в супермаркеті?

2 Перегляд мультфільму «Супермаркет»

3 Д/г «Продуктова крамниця»

4 Фізкультхвилинка

5 Індивідуально опрацювати картку №91

Четвер 28.04.2022  Реалізуємо освітні завдання за темою «На кожен товар – свій покупець»

Група середнього віку

Вихователі : Поляченко Н.Ю, Нерода Н.Ю

Завдання :Поглибити знання про професію «продавець». Навчати дітей грати в нові ігри; впізнавати/ називати предмет (товар ) за ознаками.

Хід заняття

1Бесіда з дітьми: як можна визначити призначення магазину.

Гра «Добери товар для магазину»

2 Запитати у дітей що вони знають про професію «продавець».

Розіграйте діалог продавця та покупця у магазині при здійсненні покупки.

3 фізкультхвилинка

 

4 Перегляд відео “Добрі манери – у магазині”

5 Індивідуально опрацювати картку №89

Середа  27.04.2022 р Реалізуємо освітні завдання за темою «Найдорожчий товар»

Група середнього віку

Вихователі : Поляченко Н.Ю, Нерода Н.Ю

Завдання :Закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини – здоров’я. Формувати уявлення  про те, що потрібно турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати. Розповісти, що джерело зміцнення здоров’я і запобігання хворобам є здоровий спосіб життя та безпечна поведінка у довкіллі

Хід заняття:

1 Поміркуйте разом з дітьми: що мають на увазі, коли говорять «Здоров’я на базарі не купиш»

Розглянте малюнки де здорова дитина і дитина що хворіє

  • Що краще бути здоровим чи не здужим
  • Як піклуватись про здоров’я?
  • Як змінюється життя, коли людина захворіла?
  • Чому не можна купити здоров’я?

2Гра ” Корисно – шкідливо”

Гра «Дерево Здоров’я»

3 Фізкультхвилинка

4 Перегляд мультику про здоров’я

Вівторок 26.04.2022

Група середнього віку. Вихователі : Поляченко Н.Ю, Нерода Н.Ю

Інтегроване заняття: «На базарі їх не купиш»

Завдання : Надавати уявлення про існування важливих для всіх людей природніх обєктів (сонце, повітря, вода, небо), їх значення для життя людини. Формувати уміння створювати багато колірне зображення нетрадиційною технікою малювання.

Хід заняття

1 Розгляд картини Оксани Збруцької «Веселка»

Чим намальоване небо і водичка?

Якими кольорами художниця зобразила небо та річку?

Що ви помітили в небі?

Які кольори складають веселку?

Чи є на картині люди, чим вони зайняті?

Де можуть жити ці люди?

2.Пальчикова гімнастика «Дощик»

3.Малюємо веселку

4 Розучування веснянки
“Десь тут була подоляночка” (веснянка)
Десь тут була подоляночка,
Десь тут була молодесенька,
Тут вона впала,
До землі припала,
Сім літ не вмивалась,
Бо води не мала.
– Устань, устань, подоляночко,
Устань, устань, молодесенька,
Умий личко так, як скляночку,
Утрись, утрись шовковим рушником,
Та візьмися в боки,
Покажи нам скоки,
Біжи до Дунаю,
Бери ту, що скраю.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *